Resident Evil 4 | Solucja

Chapter 2-1

RE4 - Cmentarz Leon obudzi się na podłodze w domu. Na łóżku znajdzie notatkę Anonymous Letter. Znajdziesz tam także amunicję i pieniądze oraz maszynę do pisania. Wyjdź przez drzwi. Znajdziesz się na przystani. Jeżeli chcesz wpaść do Sprzedawcy popłyń w kierunku północno-wschodnim, ku niebieskim światłom i wpłyń do korytarza. Wyjdź na ląd i znajdziesz się przy Sprzedawcy. Wracaj do łodzi i płyń w kierunku czerwonej pojedynczej latarni, z powrotem do miejsca z którego zacząłeś jezioro, po zabiciu wodnego bossa. Miń chatkę i udaj się do podwójnych drzwi.

Idź ścieżką, uważając na wieśniaków, którzy się teraz trochę zmienili. Niektórym nie wystarczy odstrzelenie głowy, gdyż wyrasta na tym miejscu coś bardzo dziwnego i ciebie mocno atakującego. Jedynym rozwiązaniem jest strzelenie ponownie mu w głowę. Idź prosto, przeskocz przez filary przy tamie i idź dalej. Zejdź po linie na dół. Idź prosto i skręć w prawo przed urwanym mostem i wejdź po drabinie do góry, gdzie znajdziesz amunicję. Wróć na dół i skieruj się w kierunku mostu. Zestrzel pudło wiszące nad wodą. Teraz możesz przeskoczyć na drugą stronę. Skręć w prawo i na jednej z belek znajdziesz skarb Amber Ring. Będzie tam drabinka, a na górze w beczułce Green Herb. Wracaj z powrotem i zestrzel kolejne skrzynie, aby móc się przedostać na drugą stronę. Na końcu ścieżki będzie beczka a w niej kasa. Wracaj do drabiny i wejdź po drabinie i pociągnij dźwignię. Zatrzymasz w ten sposób wodospad. Zejdź na dół i przeskocz ponownie po beczkach do środkowego pomostu. Pojawią się teraz także wieśniacy, więc będziesz musiał zużyć trochę amunicji. Idź prosto, do nowo otwartego tunelu, z którego oni wyszli. Na końcu jego znajdziesz ROUND INSIGNIA. Otworzą się drzwi.

Otrzymasz kolejną rozmowę od Hunnigan. Idź prosto korytarzem i przejdź przez kolejne drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz beczki, a w nich pieniądze oraz nietoperze. Jedna z pochodni przy drzwiach, którymi tu wszedłeś, ukrywa Spinel. Idź na pomost i wsiądź do łodzi. Płyń prosto do Sprzedawcy. Wejdź po drabinie do góry. Przejdź przez drzwi i skieruj się na lewo. Czeka tam na ciebie kolejny boss - El Gigante.

Gdy wyrządzisz El Gigante wystarczająco dużo szkód, on się pochyli. Wskocz na niego i nożykiem zabijaj, to co jest na jego plecach. Po zabiciu bossa, otworzą się kraty. Zbierz nagrodę za bossa 15.000 Ptas. Pozwiedzaj domki, gdzie znajdziesz trochę różnych rzeczy, jeżeli tego nie zrobiłeś podczas walki. Przejdź przez drzwi.

Wiszącymi mostami wracaj do kościoła. Po drodze czeka na ciebie wataha wilków. Podjedź do drzwi kościoła i użyj klucza Round Insignia. Wejdź do środka.

Zwiedź kościół i po lewej wejdź po drabinie do góry i przeskocz na żyrandol, a następnie na drugą stronę. Będzie tam urządzenie do wyświetlenia kolorowych świateł. Uruchom je i ustaw je tak, aby wskazywały znak po środku.

ROZWIĄZANIE: czerwony przekręć dwa razy; zielony - trzy razy; niebieski - jeden raz.

Idź do korytarza i przejdź dalej przez drzwi. Znajdziesz za nimi Ashley Graham. Od tej pory musisz się nią opiekować. Otrzymasz także telefon od Hunnigan. W pomieszczeniu znajdziesz także beczki. Przejdź przez drzwi i idź balkonem do drabiny. Znajdziecie się na dole w kościele i przedstawi się wam Osmund Saddler.

Chapter 2-2

Leon i Ashley W beczkach znajdziesz amunicję, Red Herb i pieniądze. Przejdź przez drzwi. Na zewnątrz czeka na was banda wieśniaków. Zwal wózek z beczkami stojący na drodze, wtedy on część z tej hałastry pozabija. Idź dalej ścieżką w dół. Wejdź do małej drewnianej chatki na końcu ścieżki. Zejdź na dół.

W korytarza spotkasz Sprzedawcę. Będzie on miał nową broń Red9. Idź dalej korytarzami i wejdź po drabinie na górę. Przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu będzie maszyna do pisania oraz kilka przydatnych przedmiotów do zebrania. Przejdź przez kolejne drzwi.

Znajdziesz się ponownie w wiosce. Skręć w ścieżkę w prawo; kierując się na północny-wschód. Uważaj na agresywnych wieśniaków, zwłaszcza ochraniaj Ashley. Jeżeli ona zginie, to gra się kończy. Uważaj także na porozstawiane na drodze wnyki. Przejdź przez bramę na końcu ścieżki.

W nowej lokacji po prawej będzie duży kontener, w którym możesz ukryć Ashley. Zaraz po lewej będzie mała chatka, a w niej maszyna do pisania oraz notatka Sera and the 3rd Party. Teraz ruszaj dalej na przeszukanie zabudowań farmy. Udaj się do budynku, w środku którego pali się świało. Będą tam czekali na ciebie oczywiście kolejni wieśniacy. Uważaj na wnyki wewnątrz pomieszczenia. Znajdziesz tam także trochę pieniędzy i amunicji, a w szafce Green Herb. Wejdź po drabinie na górę. W niebieskiej szafce przy oknie będzie amunicja. Uważaj, bo wieśniacy zaraz do ciebie przybędą. Przejdź przez okno na balkon i zejdź na dół. Usuń wnyki i wieśniaków. Teraz możesz przywołać do siebie Ashley. Podejdź do drewnianej bramy. Leon podsadzi Ashley, która otworzy bramę z drugiej strony. Przejdź przez bramę.

Za bramą spotkasz ponownie Sprzedawcę. Przejdź przez wiszący most na drugą stronę. Otrzymasz kolejny telefon od Hunnigan, która poinformuje cię, że niestety na razie helikopter po was nie przyleci. Idź dalej, w pewnym momencie zobaczycie bandę wieśniaków i uciekniecie do budynku na wprost mostu. W środku spotkacie ponownie Luis Sera. Teraz razem z Luis'em będziecie się bronić w tym budynku, Ashley ucieknie na górę. Zastaw okna szafami, co spowolni wejście do środka wieśniaków. W pomieszczeniu masz kilka przydatnych rzeczy do znalezienia. W pewnym momencie Luis powie, że macie udać się na piętro. Więc wejdź na górę. Tam możesz pozwalać drabiny przystawione do okien, co na jakiś czas spowolni inwazję wieśniaków. Po czym czeka was kolejne starcie z wieśniakami, którzy po jakimś czasie w końcu odejdą. A po krótkiej rozmowie i Luis was opuści.

Chapter 2-3

Resident Evil - GondolaFortified House

W pomieszczeniu pozbieraj przydatne przedmioty. Zejdź na dół i wyjdźcie z budynku. Skręć w lewo, a po chwili zobaczysz Sprzedawcę. Obok w szopie będzie maszyna do pisania oraz notatka Two Routes. Na prawo od Sprzedawcy w drewnianym baraku jest dźwignia otwierająca bramy. Teraz masz dwie drogi do wyboru. Lewa prowadzi do maniaków z piłą mechaniczną, a prawa ponownie do El Gigante.


PRAWA ŚCIEŻKA - El Gigante's Path

Przesuń wajchę w prawo i udaj się do drzwi po prawej. Przejdź przez bramę. Znajdziesz się w jarze, a nagle wskoczy do niego wielki potwór El Gigante. Musisz cały czas uważać na Ashley. Możesz z nim walczyć, zrzucać na niego kamienie (jeżeli go zabijesz zostawi ci 15,000 Ptas) lub uciekać przez kolejne drzwi. Granatami Flash Granate można go oślepiać. Jak dobiegniesz do ostatnich drzwi, wracaj z powrotem. Po drodze zbieraj przedmioty, między którymi będzie ukryty klucz OLD KEY. Udaj się teraz z powrotem do zamkniętych drzwi. Użyj klucza i przejdź przez nie.

LEWA ŚCIEŻKA - Camp

Przesuń wajchę w lewo i udaj się do drzwi po lewej. Znajdziesz się w wiosce pełnej agresywnych wieśniaków. Zaraz po wejściu będzie kontener, w którym możesz schować Ashley. Teraz spokojnie możesz penetrować wioskę. Idź jak ścieżka cię prowadzi. Wejdź po drabinie na pomosty, nie zrzucaj jej, aby Ashley mogła przyjść do ciebie. Idź pomostami zabijając kolejnych wieśniaków. W końcu dotrzesz do kolejnego kontenera. Teraz możesz zawołać Ashley do siebie i ponownie ją schować w śmietniku. Zejdź po drabinie. Teraz zaatakują cię wieśniaczki z piłami mechanicznymi i wieśniacy. Po stoczonej walce pozbieraj rzeczy, między innymi CAMP KEY. Zawołaj Ashley i przejdź przez drzwi używając znalezionego klucza.

Znajdziesz się w czymś podobnym do okopów. Po prawej będą drzwi prowadzące do budynku, w którym można znaleźć wiele przydatnych przedmiotów. Do kolejnych pomieszczeń możesz przechodzić wybijając nożem dziury w oknach. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz skarb Red Gem. Idź drogą, aż znajdziesz kolejny kontener. Schowaj w nim Ashley i ponownie stocz walkę z wieśniakami. Idź w kierunku, z którego oni nadchodzą. Po oczyszczeniu terenu zawołaj Ashley i przejdźcie przez kolejne drzwi (czerwone).

Gondola

Znajdziesz się w kolejne wiosce. Na górze po schodach z niebieskim światłem będzie Sprzedawca. W murowanym domu znajdziesz maszynę do pisania oraz notatkę Village's Last Defense. Podjedź do wielkiej niebieskiej bramy. Okaże się, że nie możesz jej otworzyć. Idź ścieżką nad przepaścią obok bramy. Wejdź po schodach na górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu kolejki górskiej. Wsiądź do wagonika i zjedź na dół. Uważaj na wieśniaków w mijających cię wagonikach oraz zeskakujących na wagonik z pomostów po lewej.

Po wysiądnięciu z wagonika na stacji znajdziesz amunicję w pomieszczeniu kontrolnym w szafkach. Wyjdź na zewnątrz. Zejdź po schodach na dół. Na rozwidleniu skręć na drewniane kłatki prowadzące do jaskini; nie idź dalej schodami w dół na razie.

W jaskini czekają na ciebie kolejni wieśniacy. Idź do końca i wejdź po drabinie. Idź kolejnym korytarzem uważając na wieśniaków i Ashley. Dojdziesz do ołtarza, a na końcu korytarza w skrzyni będzie skarb Yellow Catseye. Wracaj teraz z powrotem do schodów i zejdź nimi niżej.

W jaskini spotkasz Sprzedawcę, obok którego będzie amunicja i maszyna do pisania. Idź dalej, aż dojdziesz do bramy. Przejdź przez nią.

Znajdziesz się w lesie. Idź ścieżką do zabudowań. Leon każe się schować Ashley, a sam wejdzie do środka budynku. Po chwili za nim pojawi się Bitores Mendez, z którym teraz musisz stoczyć walkę.

Po zakończonej walce pozbieraj przydatne przedmioty pozostawione w budynku, a zwłaszcza zabierz z bossa jego oko FALSE EYE. Wyjdź na zewnątrz.

Wracaj teraz z powrotem do bramy, z której przyszedłeś. Po drodze miniesz Sprzedawcę i maszynę do pisania. Idź dalej do schodów, a następnie na górę do kolejki. Wjedź na górę kolejką i idź ścieżką do niebieskiej bramy. Użyj False Eye, aby ją otworzyć. Przejdź przez bramę.

Znajdziecie się na ścieżce, na górze której stoją wieśniacy. W pewnym momencie ruszy ciężarówka. Musisz do niej strzelać, aby ona się przewróciła. Pozbieraj pieniądze i biegnij pod górę. Po lewej będzie cypelek, na na nim beczki z przydatnymi przedmiotami. Idź dalej. W pewnym momencie wieśniacy ruszą na was ze spotęgowaną siłą. Przebiegniecie przez most do zamku i zaczniecie go zamykać.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408