Resident Evil Code: Veronica X | Solucja

Claire Redfield: Laboratories

Znajdziesz się w pomieszczeniu z zombiakami. Zabij ich i przejdź przez drzwi. W kolejnym pomieszczeniu zabij wszystkie zombiaki i przejdź dalej. Claire do niego dołączy. Zjedziecie windą i ponownie przejmiesz kontrolę nad Claire. Biegnij za Steve'em i przejdź przez drzwi. W pewnym momencie półka się zawali pod wami. Steve spotka swojego ojca, który zmienił się w zombie. Po jego zabiciu, Steve będzie siedział zrozpaczony. Przejdź przez drzwi na lewo od Steve, a nie obok niego.

Idź korytarzem do końca, zabijając zombie i przejdź przez drzwi (nie bramę). Idź korytarzem, gdzie będą zombie. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pokoju z maszyną do pisania. Zbierz EAGLE PLATE ze ściany. Wracaj teraz do pomieszczenia ze Steve'em i przejdź przez drzwi obok niego. Znajdziesz się na dziedzińcu z czołgiem. Przejdź przez drzwi na wprost czołgu. Znajdziesz się na dziedzińcu z robalem. Przejdź przez drzwi obok drzwi wyjściowych z tego poziomu i znajdziesz się ponownie w holu. Otwórz drzwi, które zamknął Alfred przy pomocy Biohazard Card i przejdź na dziedziniec. Będą tam psy, wbiegnij na górę i użyj EAGLE PLATE w niebieskim boksie, aby otrzymać EMBLEM CARD. Przejdź przez drzwi obok do korytarza. Otwórz bramę przy pomocy Biohazard Card i przejdź dalej. Przejdź przez drzwi pierwsze po prawej (srebrne). Znajdziesz się ponownie w bezpiecznym pomieszczeniu. Włóż Gold Lugers do skrzyni. Wyjdź z powrotem na dziedziniec. Zejdź schodami na dół i przejdź przez drzwi po lewej stojące obok ognia. Zejdź po drabinie.

Użyj karty Emblem Card i przejdź przez bramę. Zejdź na dół i otwórz bramę przy pomocy Emblem Card. Weź GRENADE LAUNCHER. Wyjdź z pomieszczenia przez brązowe drzwi. Przejdź przez kolejne i znajdziesz się tam, gdzie spotkałaś się ponownie ze Stevem. Z rzeźby na ścianie weź naboje. Idź do windy i wjedź na 2 piętro 2F. Użyj Emblem Card do otworzenia drzwi. Emblem Card nie będzie już potrzebna, więc możesz się jej pozbyć z inwentarza. Podejdź do komputera i weź ARMY PROOF. Podejdź do drugiego komputera i obejrzyj obraz z kamery podczerwieni. Zoomuj na szkielet na ścianie za szybą i przeczytaj kod: 1126. W pomieszczeniu znajdziesz także 2 x Green Herb. Przejdź przez brązowe drzwi.

Znajdziesz się ponownie na dziedzińcu. Przejdź przez drzwi na dole. Podejdź do zamkniętej bramy i użyj kary Biohazard Card. Nie będzie ci ona potrzebna. Przejdź przez otwarte drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz kuszę BOW GUN oraz notatkę Memo on the Pass Number. Podjedź do drzwi i wpisz kod 1126. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w laboratorium. Zbierz ze ściany SKELETON PICTURE. Gdy to weźmiesz, wyskoczą larwy. Nie przejmuj się nimi, tylko uciekaj, bo masz minutę na dostanie się do bramy prowadzącej do wyjścia z Military Training Facility. Udaj się do dziedzińca z czołgiem i przejdź do pomieszczenia, w którym Steve zabił swojego ojca. Steve'a tam nie będzie. Udaj się do małych drzwi obok windy. Przejdź przez korytarz i biegnij prosto do drzwi. Znajdziesz się ponownie w bezpiecznym pokoju. Na ścianie gdzie wisiał Eagle Emblem powieś Skeleton Picture. Ściana opadnie i odsłoni się konsola. Zbierz GOLD KEY. Wracaj teraz na drogę prowadzącą do pałacu.

Przebiegnij przez ogród i wejdź do pałacu. Udaj się do drzwi odblokowanych wcześniej przez komputer. Otwórz podwójne drzwi przy pomocy Gold Key. Teraz możesz się pozbyć Gold Key. Znajdziesz się w pokoju z obrazami. Znajdziesz notatkę Message to The New Family Master. Teraz naciśnij obrazy według następującej kolejności: portret kobiety, portret mężczyzny z dwójką dzieci, portret rudowłosego mężczyzny z filiżanką, portret rudego mężczyzny z tacą z tyłu, portret mężczyzny trzymającego gazetę, portret mężczyzny ubranego na niebiesko, ogromny obraz. Otworzą się drzwi za obrazem. Weź EARTHENWARE VASE. Wyjmij z niej QUEEN ANT OBJECT. Wracaj z powrotem do bezpiecznego pomieszczenia po schodach na górę. Do skrzyni odłóż łuk i strzały oraz Army Proof. Weź Gold Lugers. Podejdź do drzwi w tym pomieszczeniu i użyj Gold Lugers. Przejdź przez nie.

Znajdziesz się w gabinecie. Podejdź do komputera i wpisz kod "1971". Otworzy się tajemne przejście za pozytywką. Wskoczy przez okno potwór Bandersnatch. Zabij go i idź tajemnym przejściem. Idź korytarzami do schodów i wejdź na górę.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408