Resident Evil 5 | Solucja

Chapter 2-1

Na dzień dobry znajdziesz walizkę, a w niej H&K MP5 Machine Gun. Pozwiedzaj pomieszczenie w poszukiwaniu przedmiotów - przydasiów. Na kontenerach przy skrzyni na ścianie będzie kolejny emblemat (1/5 (4/30)) do zestrzelenia. Znajdziesz także kilka notatek: Symbole BSAA, Menu Przedmiotów, Wskazówki dla Partnera. Przejdź przez drzwi.

Znajdziesz się w porcie. Uważaj na laserowe pułapki, które unieszkodliwiasz przez zestrzelenie ich. W tym labiryncie z kontenerów znajdziesz kilka przedmiotów oraz kilku wrogów i pułapek. Po opuszczeniu tego kontenerowego labiryntu natkniesz się na Big Man Majini. Po jego zabiciu, zostawi ci branzoletkę Jewel Bangle. W okolicy znajdziesz kilka przedmiotów. Przejdź przez bramę. W skrzyniach znajdziesz kolejne przedmioty, w tym Red Herb. Przejdź przez most. Unieszkodliw jadącą na was ciężarówkę i zabij kilku wrogów. Zbierz przedmioty i zejdź po schodach po lewej obok mostu na dół. Jeden z filarów będzie przykryty białym materiałem, a na nim będzie emblemat (2/5 (5/30)). Biegnij dalej i przejdź tunelem do końca; uważaj na psy.

Przejdź przez drzwi z powrotem na światło dzienne. Po lewej znajdziesz szafir Sapphire. W uliczce będą ciała, z których będą wylatywać Parasite. Po ich zabiciu idź dalej przez bramę. Idź dalej tunelem do drabiny i wejdź na górę. Wejdź po schodach na rynek przy porcie. Zbierz przedmioty. Wejdź do sklepu po prawej i zbierz kolejne przedmioty. Zejdź po schodach na plażę i biegnij dalej. Na rynku znajdziesz mały zielony kiosk, zajrzyj przez okno do niego, a w nim znajdziesz ukryty kolejny emblemat (3/5 (6/30)). W środku jednego ze stoisk jest skrzynia. Jeżeli masz granat, to rozwal ochraniające ją stoiska. Teraz możesz zebrać skarb ze skrzyni rubin Ruby (Marquise). Wejdź teraz do budynku obok. Z wiszącego ciała weź klucze - zestrzel je - Port Key.

Teraz kolejna partia zombiaków na ciebie się rzuci. Udaj się teraz do bramy i otwórz przy pomocy klucza. Biegnij dalej pomostem. Wejdź po drabinie po prawej i następnie po kolejnej na mały budynek. Podejdź do opony po lewej i spójrz na budynek na przeciw. Znajdziesz tam kolejny emblemat (4/5 (7/30)) Zabij kolejne zombie. Nadleci pomocna kawaleria w helikopterze. Idź dalej w jednym z budynków przy czerwonej bramie znajdziesz S75 Sniper Rifle. Teraz idź w kierunku czerwonej bramy. Idź dalej i przejdź przez następną furtkę. Pozwiedzaj budynki w poszukiwaniu przedmiotów. Podejdź do budynku z urwaną drabiną i wrzuć Shevę na górę. Zabijcie kolejne zombiaki i idźcie dalej po schodach do góry. Idź budynkiem do góry dalej zbierając kolejne przedmioty. Gdy znajdziesz się na górze, na jakby balkonie, spójrz w górę na mały komin. Obok niego leży kolejny emblemat (5/5 (8/30)). Teraz przerzuć Shevę na drugą stronę budynku i zejdź niżej, aby jej pomóc z zombiakami. Gdy Sheva otworzy drzwi, udaj się na sam dół i przejdź przez nie. Zabijając kolejnych Majini, zbieraj przydatne przedmioty. Idź dalej przez kolejne pomieszczenia. W końcu dojdziesz do schodów prowadzących do góry. Na nich będzie czekał Chainsaw Majini. Po jego zabiciu, znajdziesz Klucz Strażnika - Guard Key. Idź do góry schodami i otwórz furtkę przy pomocy znalezionego klucza. Za nim znajdziesz skrzynię ze skarbami: rubiny Ruby (Square), sztabki złota Gold bars, topaz Topaz (Pear), szafir Sapphire (Square) i Emerald (Pear). Przejdź przez drzwi. Przejdź przez kolejne drzwi i przez bramę. Wasza kawaleria została jednak zniszczona... Teraz będzie interaktywny film... (PC: F - F - A+D).

Spotkacie teraz Josh'a Stone'a, który da wam kartę pamięci z danymi.

Chapter 2-2

Na stole będzie Green Herb. W pomieszczeniu znajdziesz także notatkę "Plaga" typu 2. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się przy wagonach. Idź między wagonami i zabij psy. Wejdź na skrzynie pomiędzy wagonami i dalej po drabinie na dach wagonu. Zabij kolejnych Majini. Na dużym słupie bez kabli będzie emblemat (1/3 (9/30)). Przeskocz między wagonami na rampę po przeciwnej stronie budynku dworcowego. Rozbrój minę i idź dalej. Zeskocz niżej na wózek i zniweluj kolejną pułapkę. Idź tam gdzie pojechał wózek i uruchom windę. Na dole znajdziesz latarkę, a obok niej Green Herb. Idź dalej korytarzem. Na rozwidleniu w korytarzu po prawej będzie Red Herb. Wróć do korytarza kierującego się w lewo i idź nim dalej. Korytarz będzie zalany wodą. Uważaj na kolejne Majini. Na rozwidleniu korytarz po prawej kryje skrzynie i Majini. Udaj się w lewo, gdzie będzie kolejny Majini i ponownie korytarz będzie zalany wodą. Przejdź przez most. Po obu stronach będą wodospady. Po prawej nad jednym z wodospadów będzie emblemat (2/3 (10/30)).

Idąc dalej korytarzem natkniesz się na kolejne Majini. Na rozwidleniu prawa odnoga kryje skrzynie i beczki. Oba korytarze za chwilę ponownie się łączą, więc nie ma znaczenia, którym się udasz. Idź dalej wzdłuż torów. Po lewej będzie wnęka i korytarz, gdzie na końcu znajdziesz skrzynie z przedmiotami. W kufrze będzie diament. Wracaj na tory i idź w stronę światła. Przekręć korbę, aby otworzyć bramę, przez którą przebiegnie Sheva. Po chwili ona otworzy ci ją ponownie. Idź dalej. Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z kołem po środku. Wejdź po drabinie na podest. Zabij kolejnych Majini. Wejdź po kolejnej drabinie na poziom wyżej. Wejdź w korytarz i biegnij nim do końca zabijając kolejnych wrogów. W końcu dotrzesz do windy. Wejdź do niej i pojedź na górę.

Znajdziesz się ponownie na powierzchni. Zbierz przedmioty i wejdź po schodach na górę. Przejdź przez drzwi na ich końcu. W pomieszczeniu spotkacie Irving'a. Nagle, pod osłoną gazu dymnego, pojawi się postać w czerni prosto z komiksów i zabierze Irving'a ze sobą. W pomieszczeniu w szafce znajdziesz SWD (Dragunov). Na biurku będzie notatka. Zejdź na dół po schodach wewnątrz budynku i przejdź przez drzwi prowadzące na zewnątrz. Biegnij drogą do góry. Wejdź po drabinie na górę. Skręć w lewo i zabij Majini obok skały. Na dachu budynku na przeciwko znajdziesz kolejny emblemat (3/3 (11/30)). Udaj się teraz w drugą stronę półki i zejdź po drabinie, zeskocz z półki na drogę. Idź dalej w górę. Przy urwanej drabinie wrzuć Sheva na półkę i idź dalej drogą. Zabij kolejnych Majini. Zeskocz na półkę niżej i zestrzel skarb diament. Wejdź ponownie na górę i dalej idź drogą prowadzącą w górę. Przepchaj przy pomocy Sheva zielony kontener i idź dalej. Na stole będzi Green Herb i naboje, a w beczkach obok granat i naboje Handgun ammo.

Nagle na drodze pojawi się ciężarówka.

Chapter 2-2

Z rozbitej ciężarówki wyjdzie boss - Popokarimu. Jedynym jej słabym punktem są "cycki" to pomarańczowe na jej brzuchu czy raczej odwołoku. W celu położenia Popokarium używaj bomb zbliżeniowych. Po zakończonej walce przyjedzie po was samochód.

Chapter 2-3

Jadąc samochodem zaczną was doganiać Majini na motorach. Przy pomocy karabinu zamontowanego na samochodzie strzelaj do nich. W końcu dojedziedzie do barykady pojedziecie dalej do miasta, nadal będą was atakować Majini. W mieście wyjdzie kolejny boss - Ndesu El Gigante. Używając nadal karabinu zamontowanego na samochodzie strzelaj do niego. Jego słabym punktem są wychodzące z niego małe robaczki. Po ich pokonaniu, z wielkiego potwora na plecach wyjdzie większy robak. Strzelaj do niego. Czynność powtarzaj do skutku, czyli jego zabicia. El Gigante zwali się na wasz samochód. Po krótkiej rozmowie, odpłyniecie ślizgaczem.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408