Resident Evil 5 | Solucja

Chapter 3-1

Wylądujecie na wyspie na bagnach. Będzie tam opuszczona wioska. Zatrzymaj się na pomoście i po lewej na środku wody za wyjściem z przystani będzie słup, na którym będzie emblemat BSAA (1/4 (12/30)). Przy pomocy Rifle zestrzel go, co wymaga kilku prób. Po zejściu z pomostu na środku placu znajdziesz ciało agenta BSAA, w którego PDA będzie niewysłana wiadomość: Raport z wykonania planu. Obok ciała znajdziesz Tabliczkę Bestii (Beast Slate). Z waz zbierz przedmioty. Jak rozwalisz czaszkę otrzymasz rubin. Wracaj teraz do łodzi i popłyń teraz w lewo do odnogi zaznaczonej na mapie. Dotrzesz do kolejnej wioski.

Po długim kluczeniu między zabudowaniami dobijesz do pomostu. Wejdź na górę i zwiedź po kolei budynki. Uważaj na Majini, których nagle zrobi się całkiem sporo jak na tak małą wioskę. Na placu w skrzyni znajdziesz Srebnego Bożka Chalice (Silver). Pozwiedzaj zabudowania i zbierz przedmioty. W jednym z domków będzie kolejna skrzynia, w której znajdziesz drugą część tablicy - Tabliczka Wojownika (Warrior's Slate). Wracaj do łodzi i z powrotem wypłyń na jezioro uważając na kolejnych Majini próbujących was zatrzymać.

Po wypłynięciu z odnogi płyń dalej w lewo. Miń na razie pierwszy port po lewej (zaznaczony na mapie) i popłyń kawałek dalej i po prawej będzie wrak łodzi. Przybij do niego i wejdź na niego. Znajdziesz tam Brunatnego Chrząszcza Beetle (Brown) i w wazie amunicję Handgun ammo. Na dziobie łodzi będzie walizka, a w niej bazuka Rocket Launcher. Wracaj z powrotem do łodzi i popłyń do lewego górnego rogu jeziora. Podpłyń do portu i wyjdź na pomosty. W małym jeziorku pomiędzy pomostami, na jednym z ogrodzeń znajdziesz skarb Beetle (Brown). Wejdź ponownie na pomosty. Pod jednym z dachów będzie beczka, a nad nią będzie wisiał kolejny emblemat BSAA (2/4 (13/30)). Wejdź na samą górę i w skrzyni znajdziesz Srebrny Kielich Chalice (Silver). Wracaj teraz do łodzi i wypłyń ponownie na jezioro. Ponownie skieruj się w lewą stronę.

Wpłyń do następnego portu. Przy ołtarzu znajdziesz kilka przedmiotów oraz notatkę Walka Wręcz. Idź dalej w głąb wioski zbierając kolejne przedmioty. Jeżeli zabijesz kurczaka, otrzymasz życiodajne jajo. W końcu dotrzesz do centralnego miejsca wioski. Zbierz kolejne przedmioty i wrzuć Sheva na domek po lewej, gdzie w skrzyni znajdzie Srebnego Bożka (Chalice (Silver)), teraz ponownie powtórz to samo z drugim domkiem, gdzie w skrzyni będzie Tabliczka Szamana (Shaman Slate). Teraz pojawią się mieszkańcy wioski, więc lepiej teraz uciekaj z powrotem do łodzi. Ponownie popłyń w lewo.

Podpłyń do ostatniej przystani i zejdź na pomost. Idź pomostem do wody i idź pod największy budynek. Uważaj na krokodyle czające się w wodzie. Pod budynkiem będzie drabina, po której do niego wejdziesz. W środku będą tubylcy oraz kilka przedmiotów do zebrania. Przejdź do drugiego mniejszego budynku, gdzie znajdziesz skrzynię, a w niej kolejną tabliczkę Tabliczka Ptaka (Raptor Slate). Obok w wazie będzie amunicja. Wracaj teraz z powrotem do łodzi, uważając na krokodyle.

Popłyń teraz na środek jeziora, gdzie znajdziesz wioskę z kurami. Przy pomocy Rifle strzel w emblemat BSAA (3/4 (14/30)) znajdujący się pod budynkiem. W budynku znajdziesz skrzynię, a w niej Srebrny Kielich. Zbierz przedmioty i wracaj do łodzi. Teraz popłyń do zaznaczonego na mapie portu, który wcześniej ominąłeś/łaś.

Zejdź na ląd i podejdź do drzwi. Ułóż teraz znalezione elementy w bramie i przejdź przez nią. Skocz do bagna i skręć w prawo. Po pomostem między deskami będzie ukryty emblemat BSAA (4/4 (15/30)). Idź teraz bagnem do schodów i wejdź do wioski. Po prawej w domku będzie ciało, przy którym będzie broń S&W M29 Magnum. Niestety będzie go bronić kilku Majini. W wiosce znajdziesz wiele przedmiotów. Uważaj na nowych przeciwników Gigant Majini (szamani), którzy są znacznie trudniejsi do pokonania. Jeżeli ich zabijesz otrzymasz Blue Enigma (Błękitna Zagadka) x2.

Udaj się na ścieżkę na prawo od mostu i idź nią do końca (taka mała odnoga na mapie). Na czerwonym pomoście będzie koło. Przekręć korbą, aby podnieść most. Poczekaj aż Sheva przejdzie na drugą stronę. Teraz możesz puścić korbę i podejdź do drzwi obok, które Sheva ci teraz otworzy. Przejdź teraz do drugiej części wioski. W budynku na środku znajdziesz notatkę Pamiętnik chłopaka z wioski. Zejdż po schodach, za budynkiem i pozbieraj fanty. Następnie wejdź na wyższy poziom, min budynek i idź dalej kładką. Wejdź do jaskini. Tam w skrzyni znajdziesz Maskę obrzędową. Wróć na kładkę, przeskocz przez dziurę i idź dalej, aż do kolejki liniowej. Uruchom ją.

Chapter 3-2

Znajdziesz się na pomoście. Idź nim zbierając po drodze przedmioty. Z budynku pozabijaj tubylców z Rifle. Idź dalej pomostem na dół i pozbieraj kolejne przedmioty. Udaj się teraz na środek zabudowań - przeskocz na kolejny pomost. Pozabijaj kolejnych Majini i na jednym z wysuniętych pomostów znajdziesz dźwignię/korbę. Sheva będzie ją obsługiwać. Wejdź na górę i udaj się na dywan ze skóry zebry. Przeskocz na drugą stronę i skręć w lewo. Idź na sam dół i zeskocz na tratwę. Uważaj na krokodyla, który pomimo zjedzenia właśnie człowieka, nadal jest głodny. Gdy wysiądziesz kopnij w przycisk. Ruchomy most się opuści. Otwórz drzwi obok i przejdź nimi do mostu, który właśnie opadł. Przejdźcie na drugą stronę.

Idź jaskinią do końca. Znajdziesz się w dolinie, w której będzie obóz Tricell. Przejdź za namioty i pomiędzy namiotami będzie ukryty emblemat BSAA (1/2 (16/30)). Pozbieraj przedmioty. W pierwszym namiocie na łóżku będzie notatka Test polowy "plagi" typu 3. Na leżących obok szybu naftowego beczkach będzie Chrząszcz Bogatek (Jewel Beetle). Idź dalej drogą do rafinerii i podejdź do bramy. Przejdź przez nią.

W rafinerii zobaczą Irvinga. Pozabijaj "pracowników" ilu się da przy pomocy Rifle, a następnie zeskocz na dół. Udaj się w kierunku półokrągłych schodów. Przed nimi będzie drabina, wejdź po niej na górę. Wejdź po kolejne drabinie i przekręć kurek. Zeskocz i pójdź tam gdzie zgasły płomienie. Wejdź po drabinie i pociągnij dźwignię. Zjedź po linie i pokonaj Chainsaw Majini. Zostawi ci on Ząb Jadowy (Venom Fang). Przekręć kolejny kurek. Zeskocz na dół. Wróć do płomieni i wejdź po schodach po prawej na samą górę, pociągnij następną dźwignię. Zjedź po linie i przekręć kurek. Gdy otworzysz drzwi obok, pojawi się kolejny Chainsaw Majini, po którego zabiciu otrzymasz kolejny Ząb Jadowy (Venom Fang). Teraz udaj się w miejsce, gdzie były płomienie idź dalej.

Zejdź na dół i przejdź przez drzwi. Spotkacie tam Captain Josh'a oraz zaatakują was Majini. Musicie mu pomóc - musicie go ochraniać, dopóki nie zjedzie winda. Wsiądźcie wszyscy do niej i pojedźcie na górę. Wejdź po drabinie na górę i zabijając kolejnych Majini idź dalej wzdłuż ścian. W końcu dojedziecie do panelu kontrolnego, którym zajmie się ponownie Capitan Josh. Pojawi się kolejny Chainsaw Majini, który zostawi ci Złoty Pierścionek. Przejdźcie przez drzwi wszyscy troje.

Po rozdzieleniu się z Capitanem Josh'em zejdź po schodach na sam dół. Tam wejdź schodami do dużej czerwonej bramy i przejdź przez nią. Znajdziecie się w porcie. Zbierz przedmioty i udaj się do łodzi. Zejdź na ostatni pomost po prawej, w kierunku w którym udał się Irving. Tajemnicza postać wskoczy do łodzi i odjedzie. Teraz pojawi się dużo Majini. W miejscu gdzie była łódź w walizce będą sztabki złota. Teraz zacznie biec czas. Wejdź do małego budynku na końcu pomostu. Na ścianie po prawej w górnym rogu będzie emblemat BSAA (2/2 (17/30)). Biegnij teraz szybko do łodzi. Rafineria lada chwila wybuchnie.

Chapter 3-3

Nagle zostaniecie zaatakowani i będziecie musieli uciekać. Strzelaj do przeciwników na goniących was łodziach. Gdy łódź zatrzyma się po raz pierwszy pozabija wrogów. Nad otwartą bramą śluzy przyczepiony do sufitu w wąskiej szparze będzie emblemat BSAA (1/1 (18/30)). Udaj się na drugą stronę śluzy, aby pociągnąć dźwignię. Wracaj teraz do łodzi i płyńcie dalej.

Kolejny przystanek i kolejna śluza do otwarcia. Pozbieraj przedmioty. Teraz musicie razem z Shevą pociągnąć równocześnie obie dźwignie rozmieszczone po obu stronach zamkniętej śluzy. Wracajcie teraz do łodzi.

Nagle zderzycie się z dużą łodzią, którą zaczniecie gonić, aby się na nią dostać, bo wasza łódź tonie. Na tej łodzi będzie także Irving, który wstrzyknie sobie wirusa i zmieni się w kolejnego bossa. Używaj działek zamontowanych na łodzi.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408