Resident Evil Code: Veronica X | Solucja

Claire Redfield: Palace

Znajdziesz się w gabinecie. Podejdź do komputera i wpisz kod "1971". Otworzy się tajemne przejście za pozytywką. Wskoczy przez okno potwór Bandersnatch. Zabij go i idź tajemnym przejściem. Idź korytarzami do schodów i wejdź na górę.

Przejdź przez bezpieczny pokój do głównego holu. Zejdź na dół i podejdź do drzwi po lewej od wejścia. Użyj klucza i przejdź przez drzwi.

Zbierz przedmioty: notatka Hunk's Report. Znajdziesz tam także Eagle Plate. Wracaj do głównego holu i wejdź na górę. Skręć w lewo i otwórz drzwi przy pomocy klucza Silver Key. Nie będzie ci on już potrzebny, więc możesz go wyrzucić. Znajdziesz się w kasynie. Zbierz EXPLOSIVE POWDER, który możesz połaczyć ze strzałami, aby uzyskać wybuchowe. Wyjdź z budynku i wracaj w kierunku więzienia. Przejdź obok Military Training Facility, i zejdź schodami na dół do więzienia.

Claire Redfield: Prison Area

Przejdź przez most i przejdź przez bramę. Przejdź przez dziedziniec i skręć w prawo. Przejdź przez cmentarz i zejdź na dół po schodach. W celi spotkasz Rodrigo, któremu Claire da lekarstwo Homestatic Medicine. W zamian on da ci wytrych Lockpick. Wracaj na cmentarz i przejdź przez bramę. Miń dziedziniec i przejdź przez bramę na wprost. Przejdź skrótem obok baraku, omijając psy. W pomieszczeniu z gilotyną, w drzwi włóż Eagle Plate. Otworzą się drzwi i wyskoczą dwa zombiaki. Idź prosto wzdłuż ściany z oknami i przejdź przez furtkę. Znajdziesz się na małym podwórku ze skrzynkami. Będzie tam amunicja Handgun Bullets. Przesuń skrzynię, aby odblokować drzwi. Znajdziesz tutaj też kufer z twoimi przedmiotami. Ponieważ masz teraz wytrych, to możesz otworzyć walizkę, którą zostawiłeś w skrzynki. Znajdziesz w niej strzały. Przejdź przez drzwi i zabierz ze skrzynki przy bramce przedmioty, które wcześniej musiałeś zostawić. Wracaj z powrotem.

Przejdź prze furtkę i idź wzdłuż budynku. Skręć w prawo i przejdź przez drzwi do pokoju medycznego. Znajdziesz tam amunicję i First Aid Spray. W gabinecie lekarskim znajdziesz notatkę Anatomist's Note. Wyjdź z pokoju przez drzwi po drugiej stronie. Będą tam zombiaki. W sali tortur znajdziesz Red Herb oraz na drugim końcu DURALUMIN CASE oraz amunicję Handgun Bullets. Otwórz ją i wyjmij HANDGUN PARTS, połącz z Handgun'em, aby go udoskonalić. Wracaj z powrotem do pokoju medycznego. Claire spotka w nim lekarza-zombie. Jak go zabijesz, weź od niego GLASS EYEBALL. Podejdź do manekinu w pokoju lekarskim i umieść w nim szklane oko. Otworzy się ściana, odsłaniająca tajne przejście.

Zejdź schodami i biegnij, gdyż będą tam nietoperze, a nie masz zapalniczki. Będzie tam także Green Herb. Przejdź przez drzwi do kolejnego pokoju tortur. Na stole znajdziesz amunicję. Przejdź do następnego pokoju tortur po schodach na dół w lewym rogu pomieszczenia. Weź RUSTED SWORD, pomieszczenie zacznie się wypełniać gazem. Szybko przekręć statuę po środku zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Obróci się posąg, z którego wziołeś miecz. Będzie tam dziura, do której włóż miecz. Jak go włożysz, wyskoczy zombie. Zabij go i weź PIANO ROLL.

Wracaj teraz na most prowadzący do pałacu.

Claire Redfield: Palace

W ogrodzie przy pałacu możesz zbierać NAVY PROOF, choć spowoduje on włączenie się alarmu w pewnym miejscu. Nie będzie teraz psów. Gdy podejdziesz do drzwi, Claire spotka Albert'a Wesker'a. Wejdź do pałacu i wejdź po schodach na górę. Skręć w lewo i udaj się do pokoju gier. Podejdź do pianina i włóż Piano Roll. Otworzy się jedna z maszyn i weź z niej KING ANT OBJECT. Idź teraz do bezpiecznego pokoju po drugiej stronie klatki schodowej.

Przejdź przez drzwi z dwoma pistoletami. Przejdź przez gabinet i do przejścia. Przejdź przez most, gdzie będą teraz zombie. Przejdź przez ogród do prywatnej rezydencji. Wejdź do środka i udaj się na górę do pokoju Alexia. Podejdź do pozytywki i użyj Queen Ant Object. Otrzymasz MUSIC BOX PLATE. Wyjdź na korytarz i przejdź na jego drugi koniec, do sypialni Alfred'a. W pozytywkę włóż King Ant Object, a kiedy się otworzy włóż Music Box Plate. Zsunie się baldachim łóżka i pojawi się drabina.

Na biurku znajdziesz notatkę Message Card. Wejdź po drabinie na górę.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z karuzelą. Na krześle obok niej znajdziesz SILVER DRAGONFLY. Odczep od ważki skrzydła i otrzymasz DRAGONFLY KEY. Podejdź do wielkiego obrazu mrówki i włóż klucz Dragonfly Key. Uruchomi się karuzela i otworzy się przejście po drabinie. Wejdź po drabinie na górę. Na biurku będzie maszyna do pisania. Przepchaj pudło do szafki po prawej stronie i wejdź na nie. Zdejmij z regału notatkę Confession Letter oraz AIRFORCE PROOF. Przy jednym z regałów po lewej znajdziesz kolejną notatkę Newspaper Clip. Wróć na karuzelę i zejdź po drabinie do pokoju Alexia. Gdy podejdziesz do wyjścia, pojawi się Alexia Ashfield. Przybędzie także Steve Burnside, który pomoże Claire. Pojawi się także Alfred Ashford. Wracaj teraz z powrotem na dziedziniec z psami przed pałacem.

Weź z ziemi NAVY PROOF. Włączy się system samozniszczenia. Przybiegnie także Steve. Biegnij za nim do łodzi i dalej korytarzem. Gdy znajdziesz się w pokoju, przejdź przez drzwi po lewej, obok akwarium. W Seaplane Terminal użyj wszystkich trzech Proof. Wejdziecie do samolotu. Podejdź do Steve'a. Okaże się, że samolot nie może wystartować, bo most jest opuszczony. Weź LEVER i wyjdź z samolotu (schodki obok drzwi). Wracaj do pomieszczenia z akwarium i idź drugimi drzwiami. Biegnij korytarzami. Wjedź windą wyżej i przejdź przez drzwi. Użyj Lever. Claire podniesie most, ale nie może teraz wrócić jak przyszła. Idź przez most do następnego pomieszczenia. Znajdziesz w nim klucz AIRPORT KEY. Podjedź do szafek i użyj wytrychu, aby wziąć First Aid Spray. Wracaj teraz z powrotem do windy i zjedź na dół. Podejdź do zamkniętej bramy K-402 i użyj klucza Airplane Key. Przejdź przez bramę.

Znajdziesz się w bezpiecznym pomieszczeniu. Znajdziesz tam trochę przydatnych rzeczy oraz maszynę do pisania. Zapisz grę. Odblokuj bramę z pudłami za nią. Gdy do niej podejdziesz ponownie zostanie ci 5 minut do wybuchu wyspy. Zobaczysz też potwora Tyrant z jakim przyjdzie ci się zmierzyć. Gdy przejdziesz przez bramę znajdziesz się na dziedzińcu z wielkim robalem. Twoim celem jest łódź podwodna. Przejdź przez furtkę przy bramie i skręć w przejście do pałacu. Na drodze stanie ci Tyrant. Musisz go powalić na ziemię, aby przejść dalej. Przebiegnij przez ogród i do łodzi podwodnej.

Zejdź po drabinie i po schodach. Biegnij korytarzem i w pomieszczeniu przejdź przez drzwi obok akwarium. Przebiegnij przez terminal i do samolotu. Samolot wystartuje. Alex także ucieknie z wyspy swoim myśliwcem. Steve stwierdzi, że drzwi ładowni w samolocie są otwarte... Zapisz grę, weź co masz najmocniejszego i idź sprawdzić co jest w ładowni. Czeka cię walka z bossem - Tyrant. Do jego pokonania poza bronią, użyj katapulty, która wyrzuci go z samolotu. Po zwycięskiej walce wróć do Steve'a. Okaże się, że samolot ma ustawionego autopilota i muszą lecieć tam, gdzie Alex im każe.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408