Resident Evil 2 | Solucja


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Claire Scenario B

Sewers

Idź korytarzem i zeskocz do wody. Po scenie z Tyrantem, przejdziecie przez drzwi. Znajdziecie się w kolejnym korytarzu, gdzie Sherry zostanie porwana. Wejdź na podest i zbierz 2 x BLUE HERB. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu kontrolnym, gdzie będzie maszyna do pisania, skrzynia oraz na stole fax Sewer Manager Fax. W szafce znajdziesz FIRST AID SPRAY. Będzie tu także amunicja HANDGUN BULLETS. Podejdź do dużych drzwi i otwórz je przy pomocy wytrychu Lockpick. Zejdź po drabinie i znajdziesz GRENADE ROUNDS/BOW GUN ARROWS. Wróć na górę i zjedź windą w rogu pomieszczenia. W korytarzu Claire spotka rannego Leon'a. Idź dalej korytarzem do końca do windy. Wjedź na górę. W pomieszczeniu znajdziesz 3 x GREEN HERB oraz amunicja HANDGUN BULLETS. Przepchaj szafkę i otwórz drzwi. Zejdź na dół po drabinie i weź amunicję (wcześniej zapal światło zapalniczką Lighter). Wróć na górę; weź ze sobą Valve Handle i z powrotem zjedź windą na dół. Idź korytarzem do Leon'a i skręć w prawo ze ściany weź mapę Sewers Map. Przejdź przez drzwi. Idź do końca korytarza i weź na podest. Z ciał weź Volf Medal oraz FLAME ROUNDS. Idź teraz korytarzem w drugą stronę. Miń pająki i skręć w lewo Claire do bramy; przejdź przez nią. Wejdź na podest i przejdź przez podwójne drzwi.

W pomieszczeniu spotkasz Anette. Po rozmowie z nią zbierz BLUE HERB, jeżeli potrzebujesz. Idź do końca i użyj Valve Handle, aby opuścić most. Przejdź na drugą stronę, gdzie znajdziesz GREEN HERB i FLAME ROUNDS. Będzie tu także maszyna do pisania. Ponownie użyj Valve Handle. Przejdź przez drzwi. Idź korytarzem do końca. Otwórz bramę i przejdź na drugą stronę pomieszczenia. Wejdź po drabinie. Przejdź do drugiego pomieszczenia i przez most. Podejdź do centrum dowodzenia i z ciała weź Eagle Medal. Będzie tutaj dziennik Sewers Manager Diary. Idź na drugi koniec pomieszczenia do drabiny. Przy konsoli użyj Valve Handle i wejdź po drabinie do otworu wentylacyjnego. Przejdź na drugi jego koniec uważając na robale. Biegnij korytarzem do bramy i przejdź przez nią. Podejdź do wodospadu i włóż znalezione medale. Przejdź przez drzwi. Idź dalej do końca i przejdź przez kolejne drzwi. Podejdź do panelu kolejki i naciśnij przycisk, aby przywołać kolejkę. Po chwili pojawi się Sherry. Wsiądź do kolejki.

Gdy wysiądziecie podejdź do działka i użyj zapalniczki Lighter, aby otrzymać klucz Weapon Box Key. Teraz wyjdź przez drzwi. W korytarzu będą zombie. Udaj się w prawo Claire i przejdź przez drzwi. Kolejny korytarz z zombie. Na skrzyżowaniu skręć w prawo Claire, znajdziesz tam GREEN HERB. Teraz udaj się w drugą stronę do końca korytarza i wejdź po drabinie. Znajdziesz się w pomieszczeniu kontrolnym, gdzie Claire każe Sherry zostać i na nią zaczekać. Będzie tu także skrzynia, maszyna do pisania, FIRST AID SPRAY, GRENADE ROUNDS, FLAME ROUNDS oraz INK RIBBON. Zapisz grę i przejdź przez pojedyncze drzwi.

Na końcu pomieszczenia na beczkach jest amunicja. Ze ściany weź mapę Factory Map. Podejdź do windy i zjedź na dół. Idź balkonem do pojedynczych drzwi przejdź przez nie. W pomieszczeniu kontrolnym zbierz Control Panel Key. Obejrzyj monitory, aby zobaczyć nadchodzącego Tyrant'a. Jak go powalisz, zbadaj jego ciało; znajdziesz ACID ROUNDS. Udaj się do winy i na górę; wracaj do Sherry. Podejdź do panelu kontrolnego i użyj klucza Control Panel Key. Przyjedzie winda. Przejdź przez pojedyncze drzwi z Sherry i wsiądź do pociągu. Wcześniej naciśnij przycisk. Gdy będziecie zjeżdżać, to zaatakuje was potwór. Wyjdź na zewnątrz, aby go pokonać. Po jego zabiciu, wsiądź ponownie do pociągu. Claire da Sherry swoją różową kurtkę.

THE UMBRELLA SECRET LABS

Po wyjściu z pociągu, gdzie zostawisz Sherry, udaj się do przejścia z napisem PL-600. Przejdź przez drzwi. Pociąg ponownie ruszy w dół. Idź do drzwi i przejdź przez nie. W pomieszczeniu znajdziesz GREEN HERB. Podejdź do skrzyni i przepchaj ją na windę. Zjedź z nią na dół i zepchnij ją ze skrzyni. Na razie ją zostaw i zwiedź pomieszczenie. Przy ciele znajdziesz notatkę Report on P-Epsilon Gas. Znajdziesz tu także FLAME ROUNDS oraz INK RIBBON przy maszynie do pisania. Udaj się do windy z czerwonym światłem nad nią i zjedź na dół. Będą tutaj Lickers. Zabij ich i uruchom windę. Wróć do windy i wjedź na górę i jeszcze raz. Wyjdź przez podwójne drzwi, którymi tutaj wszedłeś. Idź korytarzem na drugi koniec i wejdź do windy. Naciśnij guzik. Gdy wysiądziesz będzie dużo zombie w korytarzu. Zabij zombie i przejdź przez pojedyncze drzwi. Znajdziesz się w Security Room. Znajdziesz tam GREEN HERB oraz FLAME ROUNDS. Będzie tu także skrzynia i maszyna do pisania. Wróć na korytarz. Przejdź przez drzwi obok napisu Main Shaft. Znajdziesz się na balkonie. Na rozwidleniu udaj się w niebieską odnogę. Przejdź przez drzwi i idź korytarzem do końca. Przejdź przez podwójne drzwi i w zamarzniętym pomieszczeniu weź Fuse Case. Podejdź do urządzenia obok i zmień je w Main Fuse. Na beczce będzie FIRST AID SPRAY. Wracaj teraz do rozwidlenia i w okrągłym pomieszczeniu użyj Main Fuse. Udaj się teraz do czerwonego korytarza.

Po przejściu przez drzwi udaj się w prawo i przejdź przez pojedyncze drzwi. W pomieszczeniu zabij zombie i zbierz z szafki BOW GUN BOLTS. Będą tutaj BLUE HERB'y. Przy komputerze będzie notatka Laboratory Security Manual. Przy łóżku będzie notatka User Registration, a obok klucz Lab Key Card. Podejdź do otworu i przejdź do drugiego pomieszczenia. Zabij Lickers i zbierz INK RIBBON, a w szafce 2 x GRENADE ROUNDS. Wyjdź przez drzwi na korytarz. Podjedź do bramy i naciśnij przycisk. Idź dalej i przejdź przez drzwi. Na balkonie będą 2 x GREEN HERB. Zejdź po drabinie na dół. Przejdź przez drzwi. W korytarzu będą Lickers. Zabij je. Znajdziesz tam także 2 GREEN HERB. Idź prosto do pomieszczenia z monitorami. W pomieszczeniu weź mapę Lab Map. Będzie tu także skrzynia i maszyna do pisania. Weź ze sobą klucz Weapon Box Key, Lab Key Card i przejdź przez drzwi obok. Idź korytarzem, gdzie znajdziesz RED HERB i przejdź przez podwójne drzwi. W pomieszczeniu otwórz szafkę z niebieskim światłem przy pomocy klucza Weapon Box Key i zbierz 2 x GRENADE ROUNDS. Przejdź przez drzwi do kolejnego pomieszczenia, a z niego do laboratorium. Zabij zombie lub je omiń i z biurka zbierz Power Room Key. Wróć z powrotem na korytarz i idź nim na drugi koniec. Otwórz drzwi przy pomocy Lab Key Card i wejdź do środka. Zaloguj się do komputera - login "GUEST"; zeskanuj odcisk palca. Wróć teraz na korytarz i ponownie do pomieszczenia z monitorami. Weź ze sobą Lab Key Card i Power Room Key. Zapisz grę. Przejdź przez pomieszczenie do drugich drzwi. Nagle pojawi się Anette, która podejdzie do monitorów. Zobaczysz wtedy, że Tyrant idzie za Sherry. Anette wybiegnie. Biegnij za nią.

W korytarzu ponownie będą Lickers. Idź nim do końca i przejdź przez drzwi. Wejdź po drabinie na górę. Przejdź przez drzwi i biegnij korytarzem do wyjścia. Uważaj na zombie-plant. Przejdź przez kolejne drzwi i idź platformą do rozwidlenia. Udaj się ponownie do niebieskiego korytarza. Przejdź przez drzwi. W korytarzu udaj się do pojedynczych drzwi, które otwórz przy pomocy Lab Key Card. W pomieszczeniu będą zombie-plant. Podejdź do czerwonego światła i naciśnij przycisk. Weź teraz GRENADE ROUNDS z łóżka. Wyjdź na korytarz i wyjdź z powrotem do rozwidlenia. Udaj się do białego korytarza, z powrotem do korytarza, z którego zaczynałeś/łaś. Przejdź przez drzwi i udaj się do windy. W windzie naciśnij guzik i pojedź na górę. Gdy wysiądziesz idź do końca korytarzem i przejdź przez drzwi.

Twoje zadanie polega na tym, aby przepchać pudło na windę i zjechać z nim na dół, a następnie przepchać je w prawo i w korytarz prowadzący do "góry". Pchaj pudło do samego końca. Wejdź na pudło, a następnie na dwa obok i wejdź na balkon. Idź do drzwi i otwórz je przy pomocy Power Room Key. Przejdź przez drzwi i idź platformami. Nagle Claire spotka Sherry atakowaną przez Tyrant. Sherry rzuci Claire jej wisiorek, która zwabi nim Tyrant'a do kadzie z kwasem. Nagle uruchomi się system samozniszczenia. Wracaj teraz z powrotem do windy. Zjedź na dół i udaj się ponownie na rozwidlenie w Main Shaft. Claire spotka tam Anette i Sherry. Weź błyszczący obiekt obok Anette - Master Key. Wracaj teraz razem z Sherry z powrotem do windy. W windzie użyj klucza Master Key. Zjedziecie na dół. Wyjdź z windy. Znajdziecie się przy pociągu. Claire wejdzie do niego wraz z Sherry. Przejdź przez drzwi do drugiego wagonu. Na końcu jego będzie skrzynia. Na ziemi będzie Platform Key, maszyna do pisania wraz z INK RIBBON. Weź ze sobą Platform Key i tak ułóż inwentarz, aby jedno miejsce zostało puste. ZAPISZ GRĘ. Wracaj teraz z powrotem do wagonu z Sherry i wyjdź z niego na peron. Podjedź do bramy i otwórz ją przy pomocy klucza Platform Key (wyrzuć go). Idź dalej i przejdź po schodach na drugą stronę.

Podejdź do panelu i naciśnij przycisk. Weź JOINT S PLUG oraz JOINT N PLUG. Przejdź przez drzwi na drugim końcu peron, za schodami. Ignorując wszystko podbiegnij do panelu i włóż oba Plug. Nagle pojawi się ponownie Tyrant, z którym czeka cię teraz walka. W czasie jej trwania pojawi się tajemnicza postać (Ada??), która rzuci ci ROCKET LAUNCHER. Po jego zabiciu wracaj szybko do pociągu. Teraz na peronie przy wejściu do pociągu będzie banda łysych zombie. Na razie nie wsiadaj do pociągu tylko biegnij dalej do panelu kontrolnego przy pociągu, aby otworzyć bramę zagradzającą tory. Wracaj do wagonu i wbiegnij po schodkach na górę do pomieszczenia maszynisty i pociągnij dźwignię. Pociąg ruszy. Leon w ostatnim momencie wskoczy do pociągu, a laboratoria wybuchną. Już wydaje się, że uciekli, gdy nagle coś uderzy w dach pociągu. Biegnij do drugiego wagonu. Teraz nagle pociąg ma wybuchnąć, a Leon nie może ci pomóc. Biegnij do końca i nagle pojawi się mackowaty potwór. Uzbrój się w Rocket Launcher i strzel w niego ostatnim nabojem. Wracaj teraz z powrotem do Sherry i Leon'a. Sherry zatrzyma pociąg. Wysiądziecie z pociągu i uciekniecie tunelem do wyjścia.

Teraz możesz zagrać w odwrotny scenariusz.



DALEJ...


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408