Resident Evil 2 | Solucja


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Claire Scenario A

Raccoon City

Po rozbiciu się i rozdzieleniu z Leon'em, biegnij prosto mijając zombie do końca ulicy i skręć w lewo, a następnie do sklepu Kendo Gun Shop. Po rozmowie ze sprzedawcą, wejdź za ladę i zbierz amunicję HANDGUN BULLETS. Skieruj się teraz z powrotem do wyjścia ze sklepu. Nagle wpadną zombie i zaatakują sprzedawcę. Zabij zombie i zbierz pozostawiona przez sprzedawcę BOW GUN. Wyjdź przez tylne drzwi sklepu na podwórze. Biegnj korytarzem do końca i z bagażnika samochodu weź naboje HANDGUN BULLETS. Teraz otworzy się furtka na boisko i zombie wyjdą do ciebie. Zabij je i przejdź przez furtkę. Miń boisko i przejdź przez kolejną furtkę. Idź dalej korytarzem i wejdź po schodach do góry i przejdź na drugą stronę budynku. Zabij zombie i przeskocz przez śmietnik zagradzający drogę. Idź do końca i przejdź przez furtkę. Na ulicy uważaj na zombie, miń je i wejdź do autobusu. W środku zabij zombie i zbierz amunicję HANDGUN BULLETS. Wyjdź przez drugie drzwi autobusu. Na ulicy miń zombie i biegnij do bramy. Przejdź przez bramę na dziedziniec komisariatu.

Raccoon City Police Department

Skręć w prawo i uważaj na zombie. Biegnij do drzwi wejściowych. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w głównym holu komisariatu. Będzie tutaj maszyna do pisania i INK RIBBON. Możesz zapisać grę. Udaj się teraz do drzwi, jedynych otwartych, drugich po lewej stronie od wejścia. W pokoju spotkasz Marvin'a, rannego policjanta, który da ci klucz Blue Key Card. Gdy znajdziesz się ponownie w głównym holu, podejdź do komputera i użyj karty Key Card, aby otworzyć drzwi. Teraz udaj się do się do pierwszych drzwi po lewej od wejścia, podwójnych. W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię. Na ławie będzie notatka Police Memorandum, a w biurku (otwórzy przy pomocy wytrycha Lockpick) będzie FIRST AID SPRAY. Przejdź przez drzwi po drugiej stronie pomieszczenia. Znajdziesz się w zielonym korytarzu. Zbierz od trupa HANDGUN BULLETS. Idź dalej a wyskoczy na ciebie Licker. Zabij go, za nim będzie GREEN HERB. Przejdź przez drzwi na końcu korytarza. Idź do końca korytarza i przejdź przez pojedyncze drzwi. W korytarzu będą zombie. Zabij je i skręć w odnogę pod schodami. Zbierz 2 x GREEN HERB i przejdź przez drzwi obok.

Znajdziesz się w ciemni. Będzie tutaj skrzynia i maszyna do pisania. W pomieszczeniu znajdziesz INK RIBBON, HANDGUN BULLETS (w głębi) oraz notatkę Operation Report 2. Wyjdź z pomieszczenia i wejdź po schodach na górę. Idź korytarzem do pomieszczenia ze statuami. Poprzesuwaj boczne statuy na swoje miejsca i uzyskasz Red Jewel; za nią będzie amunicja HANDGUN BULLETS. Przejdź przez drzwi obok. Znajdziesz się w korytarzu STARS. Idź prosto i przejdź przez podwójne drzwi prowadzące do biura S.T.A.R.S. W szafce znajdziesz Grenade Launcher. Na biurku Chris'a znajdziesz Chris Diary oraz Unicorn Medal. Znajdziesz tu także naboje HANDGUN BULLETS. Wyjdź z pomieszczenia. Teraz przyjdzie fax Mail to Chris. Wyjdź na korytarz. Wracaj teraz z powrotem do głównego holu komisariatu. Podejdź do fontanny i użyj Unicorn Medal, a otrzymasz (Precint) Spade Key. Teraz udaj się do zielonego korytarza i otwórz drzwi po prawej przy pomocy znalezionego klucza. Znajdziesz się w archiwum, gdzie na półce znajdziesz Patrol Report oraz z tyłu pomieszczenia na regale Crank (przepchaj drabinkę do końca i wejdź po niej). Wyjdź z pomieszczenia i ponownie udaj się na schody i wejdź do góry do korytarza STARS. Claire spotka teraz Sherry, którą musi uratować przed zombie. Idź do końca korytarza i przejdź przez drzwi, które otworzysz przy pomocy klucza.

W korytarzu spotkasz Leon'a, który po rozmowie da ci radio. Skręć w odnogę w prawo i otwórz szufladę w stoliku przy pomocy Lockpick, znajdziesz tam FLAME ROUNDS. Idź w korytarz za Leon'em i z szafki zbierz HANDGUN BULLETS. Wróć do korytarza ze stolikiem i przejdź przez drzwi do biblioteki. Na stoliku przy podwójnych drzwiach będzie RED HERB. Wejdź po schodach na górę i idź do końca balkonu, aż się zapadnie. Teraz tak musisz ułożyć regały, aby ich ułożenie odpowiadało ułożeniu pod obrazem. Gdy to zrobisz, skrytka pod obrazem się otworzy i otrzymasz Serpant Stone. Wyjdź przez podwójne drzwi na balkon nad holem głównym. Po środku pomieszczenia naciśnij guzik, aby opuścić drabinę. Idź dalej balkonem i przejdź przez ostatnie drzwi. Znajdziesz się w pokoju sekretarza, gdzie będzie skrzynia i maszyna do pisania. Na kanapie będzie Lighter, a na biurku Secretary's Diary A oraz obok INK RIBBON. Przejdź przez drzwi obok maszyny i w korytarzu przez drzwi prawie na wprost. Znajdziesz się w korytarzu z krukami. Przejdź przez szare drzwi. Zejdź po schodach na dół i zbierz 3 x GREEN HERB. Przejdź przez drzwi.

Z trupa weź amunicję HANDGUN BULLETS. Idź dalej, przejdź przez otwarte drzwi. Zabij zombie i wejdź do gabinetu i otwórz sejf 2-2-3-6, znajdziesz tam Police Station Map i ACID ROUNDS. Za biurkiem będzie 2 x GREEN HERB. Zbierz INK RIBBON z jednego z biurek. Przejdź przez podwójne niebieskie drzwi. W niebieskim korytarzu będzie dużo zombie. Udaj się w lewo Claire i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w holu głównym. Udaj się do pokoju ze skrzynią. Przejdź przez niego i idź zielonym korytarzem. Przejdź przez kolejne drzwi. W korytarzu przejdź przez podwójne drzwi po prawej. Znajdziesz się w sali konferencyjnej. Znajdziesz tam Operation Report i wejdź do pomieszczenia w głębi. Podejdź do kominka i użyj zapalniczki, otrzymasz Red Jewel. Wracaj teraz z powrotem do głównego holu i wejdź po drabinie na balkon. Udaj się do pokoju sekretarza. Ze skrzyni weź oba Red Jewel. Przejdź przez drzwi obok biurka i przez drzwi na wprost. Znajdziesz się w korytarzu z krukami. Biegnij do końca korytarza i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się na dachu, przy płonącym helikopterze. Zejdź po schodach na dół. Miń zombie i przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz Valve Handle, będzie tu także maszyna do pisania, INK RIBBON oraz BOW GUN. Wracaj teraz z powrotem na dach. Wejdź do odgrodzonej części i użyj Valve Handle, aby ugasić płonący helikopter.

Podejdź do wraku i weź naboje HANDGUN BULLETS. Przejdź przez drzwi do korytarza z krukami. Idź nim do końca. Przejdź przez drzwi. W korytarzu z helikopterem zabij zombie i idź dalej. Podejdź do drzwi po prawej. Przejdź przez nie do pomieszczenia muzeum Irons'a. Podejdź do końca pomieszczenia i na posągach włóż Red Jewel, po jednym na każdą. Otrzymasz Blue Stone ½. Zbierz klucz Diamond Key. W wazie znajdziesz INK RIBBON. Wróć do pokoju sekretarza.

Wyjdź na balkon i biegnij do podwójnych drzwi prowadzących do biblioteki. Przejdź przez nią na korytarz. Idź dalej przez korytarz do końca i po schodach na dół. Idź korytarzem do końca i otwórz drugie drzwi po prawej przy pomocy klucza. Znajdziesz się w magazynie. Będą tutaj zombie. Z tyłu pomieszczenia w szafce znajdziesz Film A (który możesz wywołać w ciemni niedaleko). Zabij je i otwórz szafkę przy drzwiach przy pomocy Lockpick, zbierz Plastic Explosive. Wyjdź z pomieszczenia przez drzwi obok. Znajdziesz się ponownie w pokoju Marvin'a. Zbierz GREEN HERB, z biurka w gabinecie zbierz Detonator. W głównym pomieszczeniu na jednym z biurek znajdziesz notatkę Memo to Leon. W szafce znajdziesz HANDGUN BULLETS. Przejdź przez drzwi. W holu głównym połącz Detonator z Plastic Explosive i wejdź po drabinie. Udaj się ponownie do pokoju sekretarza. Przejdź przez pokój i wyjdź na korytarz. Idź nim w lewo i przy wraku helikoptera użyj detonatora i materiały wybuchowego, aby otworzyć drzwi. Idź otwartym korytarzem do końca i przejdź przez drzwi. W biurze znajdziesz Brian'a Irons'a, po rozmowie z nim przejdź przez drzwi obok wejścia. Idź do końca korytarzem z tygrysem i przejdź przez drzwi. Usłyszysz kroki. Przejdź przez pomieszczenie do końca i wejdź do pomieszczenia za kotarami. Naciśnij przycisk na ścianie, aby zapalić światło. Na stole znajdziesz Secretary's Diary B. Po chwili Claire spotka Sherry, która ucieknie. W skrzyni znajdziesz FIRST AID SPRAY. Wracaj teraz z powrotem do biura Irons'a. Zbierz klucz Heart Key i dziennik Chief's Diary. Wróć na korytarz z helikopterem. Udaj się do korytarza z krukami i przejdź przez szare drzwi. Zejdź po schodach na dół i przejdź przez drzwi. Miń ciało i idź prosto do zamkniętych drzwi. Otwórz je przy pomocy klucza. W korytarzu znajdziesz 2 x GREEN HERB. Idź do końca korytarzem i zejdź po schodach.

Biegnij korytarzem i uważaj na zombie-dogs. Na rozwidleniu skręć w prawo i przejdź przez pierwsze drzwi po prawej, do pomieszczenia z generatorem. Podejdź do niego i uruchom go ustawiając na 80 (góra - dół - góra - góra - dół). Zbierz GREEN HERB. Wyjdź na korytarz i skręć w lewo Claire. Przejdź przez bramę na końcu korytarza i udaj się do dziury w podłodze. Zejdź po drabinie na dół. Przejdź przez pierwsze drzwi. Znajdziesz się w magazynie. Będzie tutaj skrzynia i maszyna do pisania. Znajdziesz INK RIBBON. Wyjdź na korytarz. Nagle pojawi się Sherry, która znowu przeciśnie się przez szparę na końcu korytarza. Teraz będziesz nią kierować.

Biegnij do końca korytarza do windy i wjedź nią na górę. Biegnij prosto i na rozwidleniu skręć w prawo do pojedynczych drzwi. Ze ściany weź Sewer Disposal Map. Przejdź przez nie i zejdź po schodach. Ustaw skrzynie rzędem przy ścianie i wróć na górę. Zalej pomieszczenie wodą i przejdź na drugą stronę. Weź Club Key. Wyjdź z pomieszczenia i biegnij prosto do kolejnych drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz GRENADE ROUNDS. Wracaj teraz do pomieszczenia, w którym była Claire. Sherry przerzuci jej znalezione przedmioty, jednak sama nie będzie mogła przejść dalej. Teraz ponownie chodzisz Claire. Weź ze sobą oba klucze oraz zapalniczkę Lighter.

Wracaj po drabinie z powrotem do komisariatu. Przejdź przez bramę i w korytarzu udaj się do kostnicy Autopsy Room. W korytarzu będzie Lickers. Otwórz drzwi przy pomocy klucza Club Key. W pomieszczeniu podejdź do szafki na samym jego końcu i weź Red Key Card. Teraz obudzą się leżące tutaj trupy, więc szybko uciekaj z pomieszczenia na korytarz. Idź korytarzem w lewo do ostatnich drzwi po prawej stronie. Podejdź do panelu i użyj karty Red Key Card. Wejdź do środka, znajdziesz się w zbrojowni. Zbierz amunicję HANDGUN BULLETS, BOW GUN BOLTS. W szafkach znajdziesz Side Pack oraz Sub-Machine Gun - możesz wziąć tylko jedno z nich; drugie zostaje dla Leon'a (jeżeli weźmiesz oba, to obniży ci rangę). Wyjdź na korytarz i udaj się w lewo. Skręć w lewo w pierwszą odnogę i po schodach do góry. Obejdź schody i otwórz drzwi za nimi przy pomocy klucza Club Key. Znajdziesz się w pokoju wartownika, gdzie znajdziesz Watchman's Diary oraz ACID ROUNDS. Wyjdź na korytarz i biegnij nim do końca. Przejdź przez drzwi. Przejdź przez pomieszczenie na drugi koniec i przejdź przez podwójne niebieskie drzwi. W niebieskim korytarzu będą zombie oraz GREEN HERB. Idź korytarzem w lewo od wejścia do końca i przejdź przez pojedyncze drzwi. Idź korytarzem, uważając na zombie i otwórz drzwi metalowe przy pomocy klucza. W pokoju przesłuchań znajdziesz Cord oraz Eagle Stone, teraz wyskoczy Licker. W drugim pokoju przesłuchań są naboje HANDGUN BULLETS. Wyjdź na korytarz i biegnij nim dalej do zielonych drzwi. Przy ścianie będzie RED HERB. Otwórz je przy pomocy klucza.

W sali konferencyjnej będzie Licker. Zabij go i idź na drugi jej koniec. Przy pomocy zapalniczki podpal piec przy ścianie po lewej, a następnie podpal świeczniki na ścianie w następującej kolejności: środkowa - prawa - lewa. Z obrazu na drugim końcu pomieszczenia wypadnie Cog, weź je. Na stole obok będzie Film B (który możesz wywołać w ciemni pod schodami). Wracaj do głównego holu i przejdź do pomieszczenia ze skrzynią. Wyjdź przez drugie drzwi i podejdź do panelu przy oknach, gdzie użyj znalezionego kabla Cord. Wracaj do skrzyni.

Weź ze sobą koło zębate Cog oraz dźwignię Crank. Zapisz grę, jak chcesz. Wejdź na balkon nad holem głównym i obejdź go dookoła. Przejdź przez drzwi prowadzące do biblioteki. W bibliotece wejdź na górę po schodach, uważaj na Licker i przejdź przez drzwi do wieży zegarowej. Podejdź do ściany po prawej stronie i użyj korby Crank. Zsuną się schody, po których wejdź na górę. Podejdź do mechanizmu zegara i użyj koła zębatego Cog, a następnie naciśnij przycisk. Otworzą się drzwi w ścianie, z których weź Blue Stone ½. Wracaj teraz do pokoju sekretarza. Ze skrzyni weź wszystkie tabliczki: Blue Stone x 2 (Jaguar Stone) i Eagle Stone i Serpant Stone. Wyjdź przez drugie drzwi prowadzące do korytarza z helikopterem. Idź nim do wraku i przejdź przez wysadzone wcześniej drzwi. Idź do końca korytarza i przejdź przez drzwi do pokoju Irons'a. W środku spotkasz Sherry. Podejdź do obrazu za biurkiem i przesuń go przy pomocy guzika. Włóż wszystkie trzy tabliczki. Otworzą się tajne drzwi. Udaj się tam. Z podłogi weź Mail to Chief i idź korytarzem do windy. Claire poprosi Sherry, aby została. Zjedź na dół.

Idź do końca korytarza i przejdź przez drzwi. W pokoju tortur spotkasz Irons'a. Po rozmowie z nim i jego śmierci, weź ze stolika ACID ROUND i zejdź na dół po drabinie. Idź kładką aż do chwili, gdy zobaczysz swojego bossa. Po jego zabiciu wracaj z powrotem do biura Irons'a i weź ze sobą Sherry na dół. Jeżeli po nią nie wrócisz ona zacznie płakać uniemożliwiając ci dalszą ucieczkę. Teraz wracaj z nią z powrotem na dół i idź do końca kładki. Naciśnij przycisk i spuść drabinę. Wejdź na górę. Idź korytarzem do końca i zeskocz do wody.



DALEJ...


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408