Resident Evil 2 | Solucja


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Claire Scenario A

Sewers

Idąc wodą, nagle okaże się, że boss, który załatwił Irons'a nadal żyje. Uciekajcie do bramy. Po przejściu na drugą stronę, Sherry nagle zostanie porwana. Teraz idziesz Sherry, która znajdzie się w kanale. Idź wodą do końca i wejdź na półkę. Przejdź przez drzwi na jej końcu. W pomieszczeniu uważaj na zombie. Podejdź do kratki wentylacyjnej i przejdź do rury. Uważaj na robaki, które będą atakować Sherry, i idź do końca. Przejdź przez kolejną kratkę. Sherry znajdzie się w śmietnisku, gdzie zbierz Wolf Medal. Nagle Sherry spadnie i pojawi się Birkin... Teraz ponownie chodzisz Claire.

Idź do końca i wejdź na półkę. Zbierz 2 x BLUE HERB i przejdź przez drzwi. Na stole znajdziesz Sewer Manager Fax. W pomieszczeniu będzie skrzynia i maszyna do pisania. Zbierz tutaj także FIRST AID SPRAY oraz HANDGUN BULLETS. Teraz otwórz duże drzwi przy pomocy wytrychu Lockpick. Zejdź po drabinie. Uważaj na zombie. Zbierz GRENADE ROUNDS i wracaj na górę. Weź ze sobą Valve Handle. Udaj się do windy i zjedź na dół. Idź korytarzem do rozwidlenia i skręć w prawo. Ze ściany weź mapę Sewer Map. Przejdź przez drzwi na końcu korytarza. Zeskocz z półki i biegnij kanałem w lewo. Wejdź na półkę i zbadaj ciała; znajdziesz FLAME ROUNDS. Wracaj z powrotem i biegnij prosto do bramy. Przejdź przez nią i przy wodospadzie wejdź na półkę; przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z mostem, gdzie Claire spotka Anette, która powie jej o William'ie Birkin'sie. Nagle usłyszycie krzyk Sherry. Podejdź do końca podestu i użyj Valve Handle. Przejdź na drugą stronę mostu i zbierz 2 x GREEN HERB oraz FLAME ROUNDS. Przy maszynie do pisania będzie INK RIBBON. Użyj ponownie Valve Handle i przejdź przez drzwi.

Znajdziesz się w długim korytarzu. Idź nim do końca, gdzie Claire zobaczy Sherry i nagle wyskoczy wielki krokodyl. Użyj butli z gazem po bokach, które przewracaj i strzelaj w nie jak weźmie je do pyska. Jak go zabijesz idź z powrotem do końca korytarza i otwórz bramę. Na śmieciach znajdziesz Sherry, a obok niej medalion Wolf Medal. Wyjdź po drugiej stronie i wejdź po drabinie na górę. Przejdź do drugiego pomieszczenia i po kładkach na górę. Zbierz drugi medal Eagle Medal oraz dziennik Sewer Manager Diary. Wracaj teraz kładkami do samego końca i użyj Valve Handle, aby zatrzymać wiatrak. Wejdź po drabinie i przejdź rurą wentylacyjną na drugą stronę. Zejdź po drabinie, przejdź do końca kanału i przez bramę, a następnie podejdź do wodospadu, gdzie w urządzenie na ścianie włóż oba medale. Przejdź przez drzwi, które się pokazały. Biegnij korytarzem do końca i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się na stacji kolejki. Podejdź do panelu po prawej i obejdź kolejkę, aby do niej wsiąść.

Po podróży zbierz klucz Weapon Box Key, który leży niedaleko działka. Przejdź przez drzwi i idź korytarzem. Uważaj na zombie. Idź w prawo do końca i przejdź przez drzwi. Idź kolejnym korytarzem uważając na zombie. W bocznej odnodze masz GREEN HERB i zombie. Idź dalej do końca korytarza i wejdź po drabinie. Znajdziesz się w pomieszczeniu ze skrzynią i maszyną do pisania. W pomieszczeniu znajdziesz GRENADE ROUNDS, FIRST AID SPRAY, FLAME ROUNDS oraz the INK RIBBON. Zapisz grę. Wyjdź przez drzwi. Przy paczkach na podłodze znajdziesz HUNDGUN BULLETS. Na ścianie znajdziesz mapę Factory Map. Idź do pociągu; wejdź do środka. Idź do maszynowni i z wieszaczka weź klucz Control Panel Key. W toalecie znajdziesz FLAME ROUNDS. Wyjdź z pociągu i podejdź do panelu kontrolnego; użyj klucza. Wejdź do pociągu.

Sherry źle się poczuje. Nagle coś uderzy w wagon. Wyjdź z wagonu i pokonaj bossa. Jak to zrobisz wróć do pociągu.

The Umbrella Secrets Labs

Gdy pociąg stanie, Claire zabierze Sherry do pomieszczenia obok, gdzie będzie maszyna do pisania, skrzynia oraz znajdziesz GREEN HERB, FLAME ROUNDS, ACID ROUNDS oraz INK RIBBON. Claire zostawi Sherry w tym pokoju. Wyjdź z pomieszczenia na korytarz i udaj się do drzwi przy napisie Main Shaft. Idź po kładce i skręć w lewo do niebieskiego korytarza. Przejdź przez drzwi. Idź do końca korytarza i przejdź przez podwójne drzwi. Znajdziesz się w zamrożonym pomieszczeniu. Na beczce znajdziesz FIRST AID SPRAY, a na szafce FUSE CASE. Podejdź do urządzenia i użyj Fuse Case, aby otrzymać Main Fuse. Wracaj teraz do rozwidlenia i na środku użyj Main Fuse. Udaj się teraz do czerwonego korytarza. Przejdź przez drzwi. Udaj się do jedynych otwartych pojedynczych drzwi na końcu korytarza.

Znajdziesz się w sypialni. W kącie pomieszczenia będzie dziwna roślina, którą zabij. Na łóżku znajdziesz Temporaty User Registration, a obok komputera boratory Security Manual. W szafce znajdziesz BOWGUN BOLTS. Podejdź do kąta, w którym była roślina i przejdź tunelem wentylacyjnym do drugiego pomieszczenia. Zabij Lickers i zbierz GRANADE ROUNDS x 2. Wyjdź przez drzwi na korytarz. Podejdź do bramy i naciśnij przycisk. Otworzy się brama. Zabij dziwne chodzące rośliny i idź do drzwi. Po przejściu przez nie znajdziesz się na balkonie. Zabij kolejną roślinę i zbierz GREEN HERB x 2. Zejdź po drabinie na dół. Przejdź przez drzwi i idź korytarzem. Uważaj na spadające Lickers. W szerszym korytarzu znajdziesz GREEN HERB x 3. Idź dalej korytarzem do końca i przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z monitorami. Będzie tutaj maszyna do pisania oraz skrzynia. Weź ze sobą Weapon Box Key i przejdź przez podwójne drzwi obok. Idź do końca korytarza, do podwójnych drzwi i przejdź przez nie. W pomieszczeniu podejdź do szafki nad którą pali się światło i użyj Weapon Box Key, aby uzyskać GRANADE ROUNDS x 2. Na szafce będzie FIRST AID SPRAY. Przejdź przez kolejne drzwi do głównego laboratorium, gdzie będą zombie. Uważaj na nich i biegnij do ostatniego biurka i zbierz Lab Key Card. Wracaj na korytarz.

Claire spotka tam Anette, która zostanie zaatakowana przez zmutowanego William'a. Biegnij korytarzem do Anette, która da ci notatkę Instructions for Antidote. Uruchomi się teraz system samozniszczenia. Udaj się dalej korytarzem do takiego jak w Obcym i przejdź przez drzwi. Zabij robala i jego larwy przy komputerze. Podejdź do komputera i się zaloguj: "GUEST". Wracaj teraz z powrotem do pomieszczenia z monitorami. Claire na monitorze zobaczy Leon'a. Biegnij teraz dalej do końca pomieszczenia i przejdź przez drzwi. Biegnij korytarzem uważając na spadające Lickers do końca i przejdź przez drzwi. Po drabinie wejdź do góry, przejdź przez drzwi. Uważaj na łażące rośliny i biegnij do rozwidlenia korytarzy. Udaj się teraz do niebieskiego korytarza i otwórz drzwi przy pomocy Lab Key Card. W środku zabij zombie. Na łóżku znajdziesz Vaccine Cartridge oraz GRANADE ROUNDS. Podejdź do przełącznika i zapal światło. W głębi pomieszczenia ze stolika zbierz MO Disk. Podejdź do urządzenia przy okręgu i użyj Vaccine Cartridge. Udaj się teraz do panelu na ścianie gdzie był Mo Disk i naciśnij guzik. Wróć z powrotem do poprzedniego urządzenia, aby wziąć Base Vaccine. Teraz udaj się z powrotem do pomieszczenia z monitorami.

Przejdź przez pomieszczenie z monitorami do następnych drzwi i korytarzem do laboratorium. Podjedź do komputera i użyj Base Vaccine. Naciśnij guzik i zbierz antidotum dla Sherry Vaccine. Wracaj do pokoju z monitorami. Weź ze sobą Mo Disk oraz coś na bossa, bo zaraz z nim walka. Zapisz grę. Przejdź na drugi koniec pomieszczenia i przez drzwi. W korytarzu udaj się do dużych podwójnych drzwi. Użyj MO Disk i przejdź przez nie. Biegnij przez pomieszczenie do windy i naciśnij przycisk. Oczywiście winda przyjedzie dopiero wtedy, kiedy zabijesz bossa - William'a Birkin'a. Wsiądź do windy. Gdy z niej wysiądziesz, biegnij korytarzami aż do stacji. Claire wskoczy do pociągu w ostatniej chwili i dołączy do Leon'a i nieprzytomnej Sherry. Claire da Sherry Vaccine. Laboratorium wybuchnie, ale naszym bohaterom uda się uciec cało.



DALEJ...


MAPY:RPD 1 floor RPD 2 floor RPD basement Sewers

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408