Resident Evil Code: Veronica X | Solucja

Chris Redfield: Military Training Facility

Po otrzymaniu informacji od Leon'a S. Kennedy, Chris Redfield przybywa na wyspę Rockford, aby uratować swoją siostrę Claire Redfield. Wyspa wybuchła. Chris znajduje się w jaskini, gdzie spotka Rodrigo. Znajdziesz tam także Green Herb. Jeżeli jako Claire podałeś Rodrigo Homestatic Medicine, to pojawi się potwór, który go połknie. Będziesz musiał pokonać robala, aby coś od niego zabrać. Jeżeli nie to, rana Rodrigo, go zabije i będziesz mógł przebiec koło robala, który na ciebie czeka w następnej jaskini. W jaskini znajdziesz także wielką skrzynię z rzeczami, które zostawiła ci Claire. Na jednej ze ścian będzie także płaskorzeźba. Jeżeli masz zapalniczkę, to zapal pochodnię trzymaną przez rzeźbę i zbierz SUBMACHINE GUNS. Przejdź do następnej jaskini i pokonaj robala, aby wypluł Rodrigo, który da ci zapalniczkę. Jak już ją masz, wróć do poprzedniej jaskini i zbierz Submachine Guns.

Przejdź przez jaskinię do windy. Wjedź na górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie Steve zabił swojego ojca. Będą tam także zombie. Przejdź przez podwójne drzwi do dziedzińca z czołgiem. Podejdź do czołgu i naciśnij przycisk, który naciskał wcześniej Alex. Otworzy się przejście. Udaj się tam.

W korytarzu małe drzwi prowadzą do bezpiecznego pokoju z maszyną do pisania. Znajdziesz tam także Acid Rounds, Herbs. Będzie tam także komoda z szufladami. Znajdziesz tam także zagadkę "lava burns forest, flows to sea, forms earth.". Podejdź do komody i otwórz najpierw czerwoną, potem zieloną, niebieską i brązową. Znajdziesz tam LUGER REPLICA. Włóż ją od razu do skrzyni, gdyż dopiero będzie użyteczna, gdy odblokujesz Steve Burnside. Wyjdź na korytarz i zbierz BATTERY. Zaatakują cię wielkie pająki Giant Spiders, więc wracaj szybko do windy i do czołgu.

Wróć do pomieszczenia, gdzie zmarł ojciec Steve'a i podejdź do żółtej windy obok windy, którą przyjechałeś. Włóż baterię i wjedź wyżej. Z biurka zbierz klucz CHEMICAL STORAGE KEY. Będzie tam także notatka Report: Enhanced Anti-decay Alloy. Przejdź przez drzwi do pokoju kontrolnego. Chris zobaczy Alexia i Alexa na ekranie monitora. Zobaczy cię Albert Wesker, który wyśle ci "zielone" towarzystwo - Hunters. Przejdź przez brązowe drzwi. Znajdziesz się na balkonie, gdzie Claire użyła Eagle Plate. Będzie on teraz zniszczony. Nagle odpadną kolejne części i płytka popłynie strumieniem. Przejdź przez drzwi na wprost. W pomieszczeniu będą zombie. Na stole znajdziesz SIDE PACK, który zwiększy twój inwentarz o dwa miejsca. Wracaj teraz przez balkon z powrotem do pokoju kontrolnego.

Udaj się do windy i zjedź nią na B1F. Znajdziesz się w kanałach. Zejdź po schodach w dół, którymi Claire nie chciała iść, na ścianie będzie Shotgun, którego na razie nie bierz. Zbierz inne przedmioty tutaj (2 x Red Herb) i przejdź przez drzwi. Wejdź po schodach do góry i przejdź korytarzem i przejdź przez podwójne drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz DOORKNOB. Przejdź przez drzwi po lewej od wejścia. Znajdziesz się w laboratorium chemicznym. Znajdź lodówkę i użyj Chemical Storage Key. Ustaw temperaturę na 12,8 i weź CLEMENT E. Wracaj z powrotem.

Wracaj do kanałów i do windy. Po drodze będą ci przeszkadzać Hunters, znane z pierwszej części Resident Evil; uważaj na robota skanującego. Wjedź na 2F, do pokoju kontrolnego. Przejdź przez balkon, gdzie była Eagle Plate, i dalej przez drzwi do korytarza. Przejdź do końca korytarza. Przejdź przez drzwi. Podejdź teraz do drzwi, gdzie brakuje klamki i użyj Doorknob. Wejdź do środka. Podejdź do biurka i weź MINI TANK. Wracaj z powrotem do pomieszczenia kontrolnego i zjedź windą na 1F. Znajdziesz się w pomieszczeniu z makietą Military Training Facility. Postaw na niej czołg Mini Tank. Odsłoni się obraz i weź TURNTABLE KEY. Będzie tam także notatka Secret Passage Note.

Wracaj do windy i zjedź do kanałów B1F. Przejdź obok shotgun'a, ale na razie go jeszcze nie bierz. Udaj się po schodach do góry do pomieszczenia z pudłami (gdzie była klamka). Chris spotka Alberta Wesker'a, swojego starego znajomego. Po ich rozmowie wyskoczy z pękniętej kapsuły Bandersnatch, którego zabił przy pomocy granatnika. Przejdź przez drzwi. Podejdź do panelu kontrolnego i użyj Turntable Key. Winda wjedzie do góry. Przesuń teraz drewniane pudło i weź z metalowej skrzynki Gunbow Powder. Wyjdź przez dziurę z windy i zbierz amunicję. Wyjdź na dziedziniec. Będą tam czekać Hunters. Wejdź do windy i zjedź na dół na lotnisko, którą wcześniej jechała Claire.

Znajdziesz się w bezpiecznym pokoju. Zostaw sobie trzy miejsca w inwentarzu i przejdź przez drzwi. Będą kolejne Hunters. Wjedź windą do góry. Przejdź obok panelu i przez kolejne drzwi. Idź mostem na drugą stronę. Podejdź do maszyny i naciskaj:

3 - 2 razy; 5 - raz; 10 - raz; 3- dwa razy; 5 - raz.

Wszystkie zombiaki wstaną. Wracaj z powrotem przez most i podejdź do panelu kontrolnego. Opuść most i zjedź windą na dół. Przejdź przez bramę na most. Na moście zaatakuje Hunter. Przejdź przez drzwi. Znajdziesz się w pomieszczeniu z akwarium. Przejdź przez drzwi obok niego. Zabij Hunter i zbierz z panelu kontrolnego AIR FORCE PROOF, ARMY PROOF oraz NAVY PROOF, ale wcześniej wyłącz prąd dźwignią. Wracaj do pokoju z akwarium i na most. Wróć do bezpiecznego pokoju.

Wjedź wielką windą ze skrzyniami do góry i przejdź przez dziedziniec. Czerwone Hunter trują. Wracaj do budynku i przejdź przez brązowe drzwi. W pomieszczeniu Main Office, będą zombie. Zbierz amunicję do shotguna. Przejdź przez otwarte drzwi. Zabij kolejnego zombie, przejdź przez drzwi i zejdź po drabinie. Pociągnij dźwignię, która wyciągnie gaz z pomieszczenia. Idź korytarzem do niego. Będą tam zombie. Wejdź po schodach po prawej w wąski korytarz i przejdź przez drzwi. Zabij Hunter i przejdź przez drzwi na wprost od wejścia. Weź CLEMENT A i wymieszaj z Clement E. Otrzymasz CLEMENT MIXTURE. Wróć do pomieszczenia z zombie i przejdź po schodach do góry do kolejnych drzwi. Znajdziesz się w kanałach. Idź do windy i wjedź na 1F.

Udaj się do pokoju z makietą. Podejdź do ściany, gdzie przesunął się obraz i włóż Army, Navy i Air Force Proof. Pociągnij dźwignię. Makieta się schowa i ukaże się drabina. Zejdź po drabinie. Idź tunelem, zabij pająki Giant Spiders i wejdź po drabinie. W basenie będzie Albinoid Adult. Możesz go zabić albo naładować sobie życie i wskoczyć do basenu. Wziąć tabliczkę EAGLE PLATE i wracać tunelem z powrotem. Połącz Eagle Plate z Clement Mixture. Otrzymasz HALBERD. Wyjdź z pokoju, gdzie była makieta i wróć do windy. Zjedź do kanałów B1F.

Zejdź po schodach i tym razem weź SHOTGUN. Wejdź do wody i przejdź na drugą stronę. Wejdź po drabinie. Udaj się do bezpiecznego pokoju. Wyjdź na korytarz i użyj na drzwiach Halberd. Chris wsiądzie do myśliwca, którym wcześniej poleciał Alfred.



DALEJ...

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408