Resident Evil Code: Veronica X | Solucja

Chris Redfield: Antarctica

Idź do podwójnych drzwi. Podźgaj nożykiem wystające ze ścian Tentacles, aby się schowały. Idź do bezpiecznego pokoju, tego samego co był dla Claire. Czyli podrabinie na dół i do końca balkonem. Po schodach na dół i korytarzem na wprost. Umieść na ścianie Halberd. Otworzy się szafka. Weź PAPERWEIGHT, który możesz zostawić w skrzyni i notatkę Alfred's Diary. Wyjdź z pokoju i udaj się po schodach na górę. Przejdź balkonem do końca i przejdź przez podwójne drzwi. Idź balkonem w lewo (Chrisa prawo) do drzwi przy połamanej barierce. Klatka z zombie będzie teraz rozwalona. Zabij zombie i weź DURALUMIN CASE. Wracaj z powrotem na balkon i przejdź przez drzwi po drugiej stronie pomieszczenia. Idź po lodzie i weź OCTAGON VALVE HANDLE. Zombiaki ożyją. Uciekaj do poprzedniego pomieszczenia. I przejdź ponownie na na drugą jego stronę. Zeskocz na lód i przejdź na dalszą część balkonu. Przejdź przez drzwi.

Tym razem skaner Wesker'a cię namierzy i zaatakuje cię Hunter. Gdy go zabijesz, biegnij korytarzem do windy. Zjedź nią na dół. Przejdź przez drzwi na wprost Chrisa. Znajdziesz się w korytarzu. Przejdź przez drzwi pierwsze po lewej Chrisa. Znajdziesz się w bezpiecznym pokoju. Będzie maszyna do pisania i skrzynia. Weź na pewno Combat Knife oraz gaśnicę Empty Extinguisher. Podejdź do maszyny i użyj Octagon Valve Handle. Podejdź do maszyny obok i naciśnij przycisk. Zostanie przywrócone częściowe zasilanie. Wróć na korytarz.

Idź korytarzem do końca. Po drodze czekają na ciebie zombie. Skręć w drzwi po lewej pod koniec korytarza. W pomieszczeniu przesuń statuę na pękniętą płytkę, aby wziąć mapę ANTARCTIC MAP. Idź czerwonym korytarzem do statuły z tygrysem. Wyjmij z niej niebieskie oko BLUE JEWEL. Posąg się przekręci i będziesz mógł wziąć SQUARE VALVE HANDLE SOCKET. Połącz je z Octagon Valve Handle i otrzymasz VALVE HANDLE. Włóż z powrotem niebieskie oko i wyjmij czerwone. Statua znowu się przekręci i weź MAGNUM ROUNDS. Włóż czerwone oko z powrotem. Wracaj korytarzem i wejdź w drzwi, które minąłeś. Będzie to winda, którą zjedziesz na B6F.

W pomieszczeniu będzie dużo mrówek. Weź WING OBJECT. Idź do plamy krwi na ścianie i do podwójnych drzwi. Po drodze znajdziesz Green Herb. Przejdź przez drzwi. W pomieszczeniu zbadaj komputer i wpisz: AA, Korona, Kier i Piki. Otworzą się drzwiczki. Włóż Paperweight. Kapsuła się otworzy i wypadnie z niej ciało Alfreda. Zbadaj je i zbierz ALFRED'S RING. Obejrzyj pierścionek w Item Menu, a zmieni się on w ALFRED'S JEWEL.

Wracaj z powrotem. Przejdź do pomieszczenia na wprost, jeżeli chcesz zdobyć kilka przedmiotów. Będzie tam zombie. Znajdziesz tam Blue Herb, Green Herb oraz notatkę Research Report on Queen Ant. Wracaj z powrotem do windy i wjedź na górę. Idź czerwony korytarzem do drzwi, a następnie lodowym korytarzem do bezpiecznego pokoju. Teraz wracaj korytarzem i przejdź przez drzwi. Przejdź przez drzwi z powrotem do windy. Wjedź na górę. W korytarzu uważaj na roboty Weskera i przejdź przez podwójne drzwi. Podejdź do urządzenia kontrolnego i naciśnij przycisk. Napełnij gaśnicę Empty Extinguisher. Podejdź do małej windy i zjedź na dół.

Podejdź do płomieni i zgaś je przy użyciu gaśnicy. Znajdziesz tutaj MAGNUM. Podejdź do szafy, przy której była Claire i użyj zapalniczki, aby wysadzić zamek. Znajdziesz tam amunicję. Wracaj do małej windy i wjedź na górę. Przejdź przez pomieszczenie i wjedź wyżej małą windą. Podejdź do panelu i użyj Valve Handle (jeżeli wcześniej tego nie zrobiłeś to połącz Octagon Valve Handle z Square Valve Handle Socket). Opróżnisz wodę z basenu. Zejdź po drabinie i weź CRANE KEY. Zaatakuje cię Sweeper. Wróć z powrotem na dół windą i przejdź przez podwójne drzwi. W korytarzu przejdź przez drzwi po prawej Chrisa.

Znajdziesz się ponownie na piętrze zamarzniętego pomieszczenia produkcyjnego. Podejdź do pomieszczenia kontrolnego i użyj klucza Crane Key. Naszykuj się teraz na walkę z kolejnym bossem - Giant Spider. Możesz z nim walczyć lub nie. Musisz zabrać z ciała Nosferatu ALEXANDER'S PIERCE. Wracaj z powrotem do korytarza, z którego przyszedłeś. Wejdź w Item Menu i obejrzyj Alexander's Pierce, a otrzymasz ALEXANDER'S JEWEL. Biegnij do końca korytarzem i wejdź do windy.

Wyjdź z windy i przejdź przez drzwi na wprost. Wejdź w drzwi w pierwsze po lewej do bezpiecznego pokoju. Zostaw sobie trzy miejsca wolne. Weź jakiś medykament i porządne bronie. Możesz zapisać grę, bo przez jakiś czas nie będzie to możliwe. Zaopatrz Chrisa w dobrą broń i amunicję oraz jakiegoś "Health Drinka". Wracaj do krytarza i z powrotem przez drzwi. Udaj się teraz korytarzem w lewo (Chrisa). Zabij czerwone Hunters i idź dalej. Dojdziesz do pomieszczenia z basenem, fontanną i małą karuzelą. Znajdź tam 2 WING OBJECTS. Będą tam także 2 Green Herb. Przejdź przez podwójne drzwi. Znajdziesz się w posiadłości Alexia i Alfreda. Wejdź po schodach na górę i do obrazu włóż Alfred's Jewel i Alexander's Jewel. Jeżeli nie masz noża, to znajdziesz go na przejściu u góry, a jeżeli masz, to zejdź na dół i przejdź do pomieszczenia pod schodami. Podejdź do miejsca, gdzie Claire jest uwięziona jakąś zieloną mazią. Użyj noża, aby ją uwolnić.

Jeżeli Claire okaże się zatruta, to postępuj, zgodnie z tym akapitem; jeżeli nie, to przejdź do następnego. Wyjdź z pałacu i wróć do korytarza. Udaj się przez drzwi po prawej, do windy i wjedź na górę. Idź korytarzem do podwójnych drzwi i przejdź przez nie. Zjedź małą windą na dół do zbrojowni i z regału weź SERUM. Wracaj z powrotem do Claire.

Claire Redfield: Antarctica

Teraz jako Claire, znajdziesz się w jednym z pokojów pałacu. Pozbieraj co się da. Będziesz też miał dostęp do skrzyni. Możesz teraz otworzyć walizkę, którą zebrał Chris; znajdziesz tam amunicję do Magnum. Wyjdź z pokoju na korytarz. Idź korytarzem do końca i przejdź przez drzwi na jego końcu. Uważaj na wpadające przez okna Tentacles. Przejdź przez drzwi.

Znajdziesz się w więzieniu, gdzie będą zombie. Wejdź po małych schodkach na podwyższenie. Znajdziesz tam notatkę Security File. W celi znajdziesz strzały do kuszy. Podejdź do armaty i przekręć zawór, otrzymasz CRYSTAL BALL. Gdy przekręciłeś pokrętło, zaczął się także podnosić i opuszczać "odważnik". Podejdź do niego do jasnego kółka i podłóż pod niego Crystal Ball. Claire sama się cofnie. Otrzymasz SECURITY CARD. Wróć teraz korytarzem i przejdź przez drzwi, które wcześniej minąłeś. Użyj karty Security Card. Idź otwartym korytarzem do końca. Claire znajdzie Steve'a, który zacznie się zmieniać. Jest to boss, którego nie sposób pokonać, więc po prostu co sił w nogach uciekaj z powrotem, skąd przyszedłeś. Możesz go spowolnić używając Grenade Launcher lub Bowgun Arrows.

Gdy uda ci się uciec, Steve jednak cię dorwie. Miłość jego do Claire spowoduje, że nie będzie w stanie jej zabić. Sam siebie zrani śmiertelnie. Wesker wreszcie znajdzie Alexia, jednakże stwierdzi, że to nie dla niego walka i zwieje; pozostawiając tobie pokonanie bossa - Alexia, first form. Zabij ją i weż ALEXIA'S CHOKER. Zbadaj to w Item Menu i otrzymasz ALEXIA'S JEWEL. Wejdź po schodach na górę do obrazu i włóż Alexia's Jewel. Obraz odłoni drzwi, przejdź przez nie. Jak przez nie przejdziesz, Alexia wstanie z ziemi; na razie nie musisz się ją przejmować.

W korytarzu będzie kika zombies. Przejdź przez podwójne drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz notatkę Code: Veronica Report oraz 2 Green Herb. Wyjdź przez drzwi. Znajdziesz się w korytarzu, gdzie będą zombie. Miń podwójne drzwi i skręć w lewo. Przejdź przez brązowe pojedyncze drzwi i zapisz grę. W szufladzie biurka znajdziesz klucz STERILE ROOM KEY. Wracaj teraz do głównego holu. Zejdź na pierwsze piętro i podejdź do podwójnych drzwi. Otwórz je przy pomocy klucza Sterile Room Key. Podejdź do zamkniętych srebrnych drzwi i przejdź przez nie do lodowego korytarza. Wejdź w pierwsze drzwi po lewej Chrisa. Wyłącz zasilanie. Przejdź przez drzwi prowadzące na dziedziniec z karuzelą i wróć do głównego holu pałacu. Przejdź ponownie przez podwójne drzwi.

Wejdź do czerwonego korytarza i do statuy tygrysa. Weź RED JEWEL i BLUE JEWEL. Wracaj do głównego holu w pałacu i wejdź po schodach. Przejdź przez drzwi na wprost. W korytarzu będą zombie. Skręć w lewo i do samego końca korytarzem. Będzie Green Herb. Przejdź przez zielone drzwi. Znajdziesz się w pokoju Alferd'a. Podejdź do pozytywki i użyj Blue Jewel. Przejdź przez drzwi w ścianie do pokoju Alexia. Podejdź do pozytywki i włóż Red Jewel. Weź MUSIC BOX PLATE. Wracaj do pokoju Alfreda i włóż płytkę Music Box Plate do pozytywki. Zsunie się drabina, wejdź po niej na górę. Zanim tam wejdziesz upewnij się, że masz ze sobą Wing Objects. Jeżeli nie to wróć do korytarza i przejdź przez podwójne drzwi. Wejdź po schodach i przejdź przez drzwi. W korytarzu skręć w prawo Chrisa i idź do końca. Znajdziesz się w pokoju, gdzie była Claire. Będzie tam skrzynia.

Na stole znajdziesz DRAGONFLY OBJECT. Znajdziesz tu także amunicję Handgun Bullets oraz 2 x Green Herb. Wejdź do menu i połącz Dragonfly Object z Wing Object. Wracaj do korytarza i przejdź przez podwójne drzwi. W pokoju komputerowym użyj małej windy, aby zjechać niżej. Podejdź do komputera i naciśnij przycisk. Teraz możesz wziąć WING OBJECT. Wjedź windą i wejdź po schodach. Idź korytarzem prosto. Znajdziesz się ponownie w więzieniu, gdzie była Claire. Chris dowie się, że Steve nieżyje. Clare poda ci SECURITY FILE. Zbadaj to w Item Menu i otrzymasz SECURITY CARD. Wejdź po schodach na samym końcu korytarza i na komputerze użyj Gold Dragonfly. Przejdź przez drzwi.

W pomieszczeniu będzie kilku zombie. Idź do końca pomieszczenia i wejdź po małej drabince. Znajdziesz się na podeście. Będzie tam Green Herb. Podejdź do komputera i użyj karty Security File. Wpisz kod: Veronica. Uruchomi się system autodestrukcji i czas zacznie się odliczać. Uciekaj z powrotem. Po przejściu przez drzwi Chris spotka Claire. Pojawi się także ostatni boss - Alexia, który będzie chciał zabić Claire. Strzel szybko, aby temu zapobiec. Alexia zmieni swą postać na dużą i nie mobilną. Będzie rzucać małe potworki. W końcu przybierze trzecią, latającą postać. Na ścianie znajdziesz LINEAR LAUNCHER.

Po jej zabiciu, Wesker porwie Claire, a Chris ruszy jej na pomoc. W końcu ciekną cali i zdrowi, przysięgając że zniszczą Umbrella.



EXTRA

Strona główna  |  © 2010-2012 by 1408